اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روزهای پایانی شهریورماه؛

100 درصد ظرفیت واحدهای اقامتی در مشهد تکمیل شده است

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: 100 درصد ظرفیت واحدهای اقامتی رسمی در مشهد تکمیل شده است.

100 درصد ظرفیت واحدهای اقامتی در مشهد تکمیل شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی سید مسعود منتجبی اظهار داشت: به رقم ورود حجم بالای مسافر در 10 روز پایانی شهریورماه هیچ‌گونه مشکل خاصی در زمینه‌های مختلف وجود ندارد.
معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی اظهار داشت: حجم شکایت‌ها در این زمینه بسیار پایین آمده است و باوجود نبود اجرای طرح محدودیت ترافیکی در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر، شاهد مدیریت مطلوب تردد در این خیابان‌ها هستیم.
منتجبی گفت: در حال حاضر طبق آمار رسیده به طور متوسط روزانه 350 هزار نفر وارد مشهد می‌شوند.
وی افزود: مدیریت حجم بالای مسافران ورودی به مشهد در بهترین شرایط ممکن در حال انجام است و کمیته مختلف ستاد تسهیلات سفرهای استان نیز کار نظارتی خود را در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهند.
وی اظهار امیدواری کرد: در هفته باقی مانده از تعطیلات تابستان باتوجه به افزایش ورود مسافر شاهد ارائه خدمات مطلوب به مسافران و رضایت‌مندی آنان از سفر به مشهد باشیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول