اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال انجام می‌شود:

بهره‌برداری از نخستین هتل 5 ستاره گلستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان از بهره‌برداری اولین هتل پنج ستاره در گلستان تا پایان سال جاری خبر داد.

بهره‌برداری از نخستین هتل 5 ستاره گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا غلامی صبح امروز در جمع مدیران شهرستان گرگان با بیان اینکه تا پایان سال دومین هتل نیز به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: مسیر گردشگری به طور علمی در استان آغاز شده است و پروژه‌های بزرگ و خوبی توسط سرمایه‌گذاران در سواحل دریا و جنگل انجام می‌شود.
وی از یک هزار و 700 میلیارد تومان طرح صنعتی و 300 میلیارد تومان طرح آمایش در استان خبر داد و تصریح کرد: با عملیاتی شدن این طرح زمینه اشتغال 8 هزار و 500 نفر فراهم می‌شود که تاکنون پیشرفت فیزیکی 10 درصدی داشته است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان از رشد 52 درصدی صادارت در پنج ماه نخست سال جاری خبر داد و بیان داشت: استان گلستان از لحاظ گمرکات 37 درصد و در بخش ترانزیت کالا نیز 57 درصد رشد داشته است که ظرفیت‌های خوبی را برای استان فراهم کرده است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان از بخش‌های خدمات جانبی و مشاوره در راستای افزایش درآمد سرانه نام برد و خاطرنشان کرد: کشاورزی مدرن و فناور، شرکت‌های فنی، صنایع پسین و پیشین فعال و گردشگری، می‌توانند در افزایش سرانه استان نقش به سزایی داشته باشند.
غلامی با بیان اینکه از طریق صنایع مذکور می‌توان مشکل استان را برطرف کرد، اذعان داشت: با احداث سایت 4 هزار هکتاری میگو، شهرک تخصصی شیلات و ماشین‌های کشاورزی را طراحی کردیم تا از ظرفیت شیلات، بندر و ظرفیت تجاری استفاده کنیم.
وی مبنای توسعه استان را کشاورزی مدرن و فناوری بالا اعلام کرد و گفت: با آبیاری تحت فشار و الگوی کشت می‌توان کشاورزی استان را توسعه داد همچنین گلستان با دارا بودن فرصت‌های بی‌نظیر می‌تواند به عنوان قطب کشاورزی، گردشگری و تجارت غلات تبدیل شود. 
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول