اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای استفاده ایمن و بهینه مصرف گاز انجام شد؛

برگزاری دوره آموزشی مدیران مجتمع‌های مسکونی گرگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از برگزاری دوره آموزشی استفاده ایمن و بهینه ویژه مدیران مجتمع‌های مسکونی پرمصرف شهرستان گرگان خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی مدیران مجتمع‌های مسکونی گرگان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی اظهار داشت: این شرکت در راستای تحقق هر چه بهتر اهداف قانون هدفمندی یارانه‌ها و روند اجرای این قانون در بخش مدیریت بر مصرف به ویژه انرژی گاز اقدام به برگزاری دوره عملی آموزشی ویژه مدیران مجتمع‌های مسکونی با حجم مصرف بالا در شهرستان گرگان کرده است.
وی افزود: پس از شناسایی مشترکان پرمصرف آپارتمان‌های شهر گرگان به منظور انتقال مطالب مهم پیرامون روش‌ها و راهکارهای مهم صرفه‌جویی و مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی با هماهنگی واحد روابط عمومی و واحد پژوهش شرکت دوره آموزشی را برای مدیران مجتمع‌های مسکونی پرمصرف در محل مرکز آموزش شرکت با حضور مدرسان و کارشناسان مطرح شرکت برگزار کردیم.
سنگدوینی تصریح کرد: با عنایت به اینکه این برنامه به صورت پایلوت در شهرستان گرگان انجام گرفته است برهمین اساس با توجه به ارزیابی‌های انجام شده و اثربخشی اقدامات صورت پذیرفته تلاش داریم آن را در سطح استان گسترش داده و برنامه‌ریزی کنیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان افزود: با عنایت به حجم انبوه آپارتمان‌های کوچک و بزرگ در استان و عدم آگاهی کامل غالب مردم شریف اماکن مسکونی از شیوه‌های مورد نظر مدیریت مصرف گاز، پیش‌بینی می‌شود اجرای کامل این برنامه در سطح استان بی‌شک نتایج مطلوب را به همراه خواهد داشت که می‌تواند کمک بسیار زیادی به چرخه اقتصادی کشور و توسعه گازرسانی به همراه داشته باشد.
سنگدوینی هر اقدامی هر چند کوچک توسط مردم شریف و دولت مردان عزیز که بتواند تاثیرات مثبت و نتایج مهمی را برای تحقق اهداف نظام مقدس همراه داشته باشد را مهم دانست و اظهار داشت: این شرکت برنامه‌های متنوع دیگری را در سایر بخش‌ها مدنظر دارد که انشاالله در آینده پس از اجرایی شدن آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد.
مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان افزود: این شرکت آمادگی دارد در راستای استفاده بهینه و ایمن از گاز و کاهش هزینه سبد انرژی خانوار راهکارهای اساسی را به مشترکان ارائه کند، لذا مصرف‌کنندگان می‌توانند در این خصوص با تلفن‌های 4480385 و 2330950  پیش شماره 0171 ارتباط مردمی تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول