اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

تریبون نمازجمعه عامل اتحاد است

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر گفت: جایگاه امام جمعه در جامعه باعث ایجاد وحدت و اتحاد است و باید این جایگاه تقویت شود.

تریبون نمازجمعه عامل اتحاد است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی ظهر امروز در جمع اعضای شورای فرهنگ عمومی شوشتر اظهار داشت: جایگاه نماز جمعه و امام جمعه خود باعث ایجاد اتحاد است و باید این جایگاه در ماه‌های آینده تقویت شود.
وی با اشاره به اینکه امام جمعه شهرستان شوشتر در هفته‌های آینده تعیین می‌شود، افزود: شخص آیت‌الله موسوی جزایری در انتخاب امام جمعه‌ای برای شوشتر حساسیت بسیار زیادی داشتند و به دلیل تاثیرگذاری این نقش بر جامعه همه تلاش‌ها در این باره انجام شده است.
نجفی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی شهرستان شوشتر در شرایط مناسبی قرار دارد، بیان کرد: با انتخاب شهردار که در روز گذشته انجام شد و حضور امام جمعه در آینده نزدیک، ارکان تاثیرگذار شهرستان صاحب افرادی لایق خواهد شد و اوضاع سامان می‌یابد.
وی با اشاره به جایگاه بسیار رفیع نماز جمعه گفت: نماز جمعه باعث آگاهی و اطلاع رسانی صحیح به مردم می‌شود و باید در آستانه برگزاری انتخابات مجلس این شهرستان صاحب امام جمعه هوشیار، ولایی و ... باشد و تلاش شده است تا فرد انتخاب شده این شاخص‌ها را داشته باشد.
فرماندار شوشتر تاکید کرد: مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های دولتی تنها برگزار کننده انتخابات هستند ولی فردی مانند امام جمعه می‌تواند مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کند و در این باره روشنگری کند و این تنها از توانمندی‌های امام جمعه‌ای فعال و توانا بر می‌آید.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول