اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

25 درصد مدارس کهگیلویه و بویراحمد هوشمند شد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از هوشمند شدن 25 درصد مدارس این استان همزمان با شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

25 درصد مدارس کهگیلویه و بویراحمد هوشمند شد
سیدجواد حسینی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که مدارس و آموزش در چند سال اخیر به سوی هوشمند شدن گام برداشته، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد نیز همراه با سایر استان‌های کشور در این راستا حرکت می‌کند.
معاون هماهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امسال در این استان ثبت‌نام دانش‌آموزان به‌صورت اینترنتی بوده و رقمی معادل با 95 درصد دانش‌آموزان این استان به‌صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند.
 این مسئول عالی آموزش و پرورش در استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: پنج درصد باقی‌مانده دانش‌آموزان که موفق به ثبت‌نام اینترنتی نشده‌اند مربوط به کسانی بوده که قبولی خرداد سال گذشته نبوده‌اند.
حسینی با اشاره به تعداد مدارس هوشمند در این استان تصریح کرد: هم‌اکنون 25 درصد مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد جز مدارس هوشمند بوده که در این میان تمام مدارس خاص مجهز به این نوع از کلاس‌ها می‌باشند.
معاون هماهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که تا پایان برنامه پنجم توسعه کشور همه مدارس استان باید هوشمند شوند، یادآور شد: در این زمینه و برای استقبال از چنین طرحی لازم است که آموزش‌های لازم توسط آموزش و پرورش به مدیران و معلمان و سایر دست‌اندرکاران نظام تعلیم تربیت داده شود.
حسینی ادامه داد: اداره‌کل آموزش و پرورش این استان آموزش‌های لازم را برای هوشمند کردن مدارس ارائه داده و مدارس نیز آمادگی کاملی برای اجرای این طرح دارند.
وی بیان داشت: در این مدارس اولیاء دانش‌آموزان از طریق سامانه می‌توانند از وضعیت تحصیلی دانش‌آموز خود با خبر شده که وضعیت آموزشی با چنین طرحی به‌زودی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول