اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی اعلام کرد:

اختصاص 4 میلیارد تومان به تجهیز مدارس آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: 4 میلیارد و 400 هزار تومان برای تجهیز مدارس آذربایجان غربی اختصاص یافته است.

اختصاص 4 میلیارد تومان به تجهیز مدارس آذربایجان غربی
فریبرز اسمعیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این میزان اعتبار تخصیص یافته برای خرید زمین و تجهیزات جایگزین است که تا پایان سال جاری به اداره نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی پرداخت می‌شود.
وی با بیان اینکه در بخش نوسازی و تجهیز مدارس پروژه‌های اجرایی نیز داریم،‌ تصریح کرد: پروژه‌های اجرایی نوسازی و تجهیز در ردیف اعتباری اعتبار ویژه خود را دارند.
این مسئول با اشاره به میزان اعتبار در این زمینه،‌ افزود: یک میلیارد و 600 میلیون تومان برای تحویل پروژه‌های اجرایی این اداره کل در سال جاری در نظر گرفته شده است.
اسمعیل‌زاده با بیان اینکه تخصیص اعتبار برای پروژه‌های اجرایی هر سال ادامه دارد، خاطرنشان کرد: 20 درصد اعتبارات عمرانی هر سال بابت تجهیز مدارس قدیمی و تحویل مدارس جدید هزینه می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت تجهیز و نوسازی مدارس قدیمی، گفت: تخصیص اعتبار هر سال برای این موضوع اهمیت نوسازی و تجهیز مدارس استان را می‌رساند.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی اظهار داشت: اعتبار تجهیز مدارس قدیمی نیز در سال جاری 2 میلیارد تومان است که این اقدام در دست اجرا است.
اسمعیل‌زاده تصریح کرد: بخشی از این طرح در قالب اردوهای طرح هجرت 3 توسط آموزش و پرورش و بسیج سازندگی اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به اجرای طرح هجرت 3، اضافه کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت، مشارکت در فعالیت‌های عمرانی از جمله زیباسازی و رنگ‌آمیزی فضاهای آموزشی و پرورشی جزو اهداف این طرح هستند.
طرح هجرت 3 در اول تیر ماه با حضور جمع کثیری از دانش‌آموزان ،مسئولان آموزش و پرورش، سپاه شهدا، بسیج دانش‌آموزی و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس با اجرای نمادین طرحی در اردوگاه معلم ارومیه آغاز به کار کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول