اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مردم از طریق سامد پاسخ نامه‌ها را دریافت کنند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: مردم پاسخ نامه‌های خود را در سفر چهارم رئیس‌جمهور از طریق سامانه سامد دریافت کنند.

مردم از طریق سامد پاسخ نامه‌ها را دریافت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری پیش از ظهر امروز در آخرین جلسه هماهنگی سفر چهارم رئیس جمهوری در استانداری اردبیل رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم از طریق نامه‌های مردمی تحویل شده در سفرهای استانی را از نکات برجسته سفرهای استانی عنوان کرد.
وی اظهار داشت: در بعضی از این سفرها 500 هزار نامه با توجه به وسعت استان و نیز مدت زمانی که رئیس جمهور و هیئت دولت در آنجا به سر می‌برند جمع‌آوری می‌شود و در استان اردبیل نیز به تمام نامه‌هایی که در گذشته از سوی مردم داده شده بودند پاسخ های لازم داده شده است.
صابری خاطرنشان کرد: فقط نامه‌هایی که حاوی درخواست‌های غیر قانونی و غیر منطقی بوده‌اند پاسخ مثبت دریافت نکرده‌اند.
استاندار اردبیل ادامه داد: با توجه به اینکه رئیس جمهور تصمیم گرفته است که اولین سفر از دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت را از استان اردبیل آغاز کند و از زمان اعلام رسمی آن تا زمان انجام سفر زمان زیادی باقی نمانده است از مسیولان ذیربط می‌خواهم که با به کارگیری تمام توانشان به آحاد مردم ساکن در نقاط مختلف استان اردبیل درباره زمان سفر و برنامه‌های آن اطلاع‌رسانی کنند.
وی اظهار داشت: اگر خدای ناکرده در ارتباط با این سفر اطلاع‌رسانی مناسب انجام نشود و حتی اگر یک نفر از مردم که خواستار دیدار مردمی با احمدی‌نژاد است از این توفیق محروم بماند بعداً گلایه آن فرد از ما بر حق خواهد بود.
صابری هدف از انجام این سفر را بررسی و ارزیابی پروژه‌ها و طرح‌های مربوط به مصوبه‌های سفرهای دوره های قبلی عنوان کرد و افزود:  وزیران کابینه دولت با حضور در شهرستان‌های استان اردبیل ضمن انجام دیدار با مردم در شورای اداری این شهرستان‌ها شرکت و علت‌های اجرا نشدن بعضی از پروژه‌ها را بررسی و ریشه‌یابی خواهند کرد.
استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: نشست هیئت دولت عصر پنجشنبه در مرکز استان به منظور بررسی نهایی و تصویب مصوبه‌ها برگزار خواهد شد.
صابری خاطرنشان کرد: دکتر احمدی‌نژاد در این دوره از سفر استانی به تمام شهرستان‌های استان اردبیل سفر کرده و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پس از نماز مغرب و عشاء در مرکز استان اردبیل بعضی از کارها را پیگیری خواهد کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول