اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین گام از دور چهارم سفرهای استانی؛

رئیس جمهور چهارشنبه به اردبیل سفر میکند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: رئیس جمهور کشورمان در نخستین گام دور چهارم سفرهای استانی چهارشنبه این هفته وارد اردبیل می‌شود.‌

رئیس جمهور چهارشنبه به اردبیل سفر میکند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحسین صابری عصر امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور مدیران و مسئولان استانی و کشوری برگزار شد، اظهار داشت: ‌این سفر با همراهی اعضای هیئت دولت به مدت دو روز به دارالارشاد اردبیل وارد می‌شود و رئیس جمهور قرار است در این ایام با سرکشی به نقاط مختلف استان اردبیل به مشکلات و نارسایی‌ها رسیدگی کند.
وی با یادآوری این‌که در سه سفر گذشته رئیس جمهور 578 مصوبه برای استان پیش‌بینی و در نظر گرفته شده بود، تصریح کرد: سه چهار مورد مصوبات این سفر که شامل اجرای پروژه‌های اساسی و زیربنایی بوده هنوز تکمیل نشده و شکل عملیاتی به خود نگرفته است که در این سفر تلاش می‌کنیم با رفع نواقص و ضعف‌ها به گونه‌ای اقدام کنیم تا از محل سفر چهارم اعتبار مورد نیاز تأمین شود.
صابری خاطر نشان کرد: هر چند اجرایی نشدن کامل مصوبات از ضعف مدیران به حساب می‌آید ولی جای گلایه نیست چرا که در کمتر از 11 ماه سفر چهارم رئیس جمهور به استان اردبیل انجام می‌شود تا مصوبات در نظر گرفته شده در ردیف بودجه سال 91 پیش‌بینی و اعتبار آن لحاظ شود.
استاندار اردبیل اضافه کرد: هدف از سفر چهارم ارزیابی نواقص و موفقیت‌های مصوبات گذشته، پروژه‌های اجرا نشده و تعیین راهکار مناسب برای عملیاتی کردن پروژه‌های جدید است.
وی با تشریح بخشی از برنامه سفر چهارم ادامه داد: رئیس جمهور صبح چهارشنبه بعد از ورود به فرودگاه اردبیل و استقبال مردمی در جمع مردم اردبیل سخنرانی کرده و همان روز وزرا و معاونان آنها با حضور در شهرستان‌ها و ارزیابی طرح‌ها و خواسته‌های مردم زمینه حضور رئیس جمهور را در شهرهای مختلف فراهم می‌کند.
صابری یکی از ویژگی‌های این سفر را حضور رئیس جمهور در شهرهای مختلف و دیدار مردمی با آنها اعلام کرد و گفت: برجسته‌ترین بخش سفر رئیس جمهور به استان رسیدگی به درخواست‌های مردم، نحوه مراجعه آنها برای تحویل نامه‌ها و ملاقات حضوری است که از طریق سامانه سامد انجام می‌شود.
وی از تشکیل ستادهای 30گانه در فرمانداری‌ها برای رسیدگی به درخواست‌های مردم خبر داد و افزود: در این زمینه کارهای مورد نظر انجام شده است تا گروه‌های بررسی‌کننده نامه‌های مردمی به درخواست‌ها پاسخ دهد.
به گزارش فارس، در این جلسه مدیرکل سفرهای استانی نهاد ریاست جمهوری نیز در سخنانی تصریح کرد: ما با استفاده از تجربیات سه سفر گذشته دور چهارم سفرها را از پس‌ فردا شروع می‌کنیم و انتظار داریم در این دوره از سفرها بیشترین وقت رئیس جمهور برای رسیدگی به مشکلات اساسی مردم استان‌ها اختصاص یابد.
محمدیان خاطر نشان کرد:‌ رئیس جمهور در این سفر شخصاً در شهرستان‌ها حضور یافته و دیدارهای مردمی را انجام داده و با حضور در شورای اداری با گروه‌های منتخب نشست و برخاستی انجام می‌دهد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول