اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

محبت رئیس جمهور را با استقبال گرم پاسخ می‌دهیم

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: مردم اردبیل محبت رئیس جمهور به اهالی این دیار را با استقبال گرم و بی‌نظیر پاسخ می‌دهند.

محبت رئیس جمهور را با استقبال گرم پاسخ می‌دهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری پیش از ظهر امروز در نشست هیئت امنای مساجد و بزرگان شهر اردبیل در فرمانداری اظهار داشت: هیچ کس به عشق و ارادت احمدی‌نژاد به مردم دیار اردبیل شک و شبهه‌ای ندارد و به طور متقابل مردم اردبیل نیز همیشه از فرزند خود حمایت کرده و اجازه نداده‌اند ذره‌ای از این محبت و اخوت کاسته شود.
وی خاطرنشان کرد: تحلیل بنده در انتخاب اردبیل به عنوان اولین استان در آغاز سفرهای چهارم این است که رئیس جمهور خواسته تا به مردم این دیار ادای دین کرده و عشق و دلدادگی خود را در خدمت‌رسانی بی‌ریا نشان دهد.
صابری بیان داشت: بر هر شهروندی در این دیار ضروری است تا همنوعان خود را از سفر رئیس جمهور در جریان بگذارد و روز چهارشنبه با یک استقبال فراگیر و همگانی هم دل دوستداران نظام و رهبری انقلاب را شاد کرده و از سوی دیگر پشتوانه عظیم برقرار کنند تا رئیس جمهور در عرصه‌های مختلف از حق و حقوق این ملت دفاع جانانه داشته باشد.
وی یادآور شد: اگر همه ما به وظیفه خود  در اطلاع‌رسانی عمل کنیم حضور مردم همه خدمتگزاران را به خدمت‌رسانی بیشتر و ادای تکلیف مطلوب‌تر مقید می‌کند.
استاندار اردبیل مردم دیار سبلان را در تمام صحنه‌ها به ویژه صحنه‌های عشق و دلدادگی به مبانی دینی و اسلامی و شور حسینی بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: هر چند عده‌ای اعلام می‌کنند که چرا در فاصله 48 ساعت مقدمات این سفر مهیا شده، اما باید پاسخ داد که مردم نجیب استان اردبیل در شش سال گذشته در صحنه‌های مختلف به فرزند غیرتمند خود احمدی‌نژاد علاقه وافر در مسیر خدمت‌رسانی صادقانه را نشان دادند و این لطف بی‌پایان سبب شده تا رئیس جمهور نیز با انتخاب اردبیل به عنوان گام اول در سفر خواسته ذره‌ای از محبت مردم این سامان را جبران کند.
این مسئول در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه در این سفر مطالبات عمومی جمع‌بندی و برای تخصیص اعتبار به رئیس جمهور ارائه می‌شود، بیان داشت: این سفر در عالی‌ترین زمان انجام می‌شود چرا که ما در فرصت دو سه ماه باقیمانده به پیش‌نویس بودجه سال 91 فرصت داریم تا اعتبارات مصوبات سفر را در ردیف اعتبارات سال 91 لحاظ کرده و تا پایان سال 92 بتوانیم تمام مصوبات را عملیاتی کنیم.
استاندار اردبیل تصریح کرد:‌ هر چند برخی از مصوبات اصلی سفر سوم رئیس جمهور به این استان محقق نشده اما در این سفر بار دیگر بر عملیاتی شدن آنها تاکید می‌کنیم و از وزرا و مسئولان ذی‌ربط وعده اجرایی شدن آن را می‌گیریم.
وی ادامه داد: در سفر چهارم رئیس جمهور به استان اردبیل علاوه بر سخنرانی در مرکز استان، قرار است احمدی‌نژاد به شهر‌های دیگر نیز سفر کرده و در حضور مردم به ایراد سخنرانی بپردازد.
صابری در پایان اضافه کرد: ‌ از بزرگ‌ترین برکات این سفر برای مردم اردبیل این است که رئیس جمهور با تشخیصی مناسب اردبیل را به عنوان نخستین مقصد سفر انتخاب کرده که در این انتخاب به یقین خیر و برکتی نهفته است که با به ثمر نشستن آن مردم شایسته‌تر از گذشته به نظام و مسئولان خود امیدوار می‌شوند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول