اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در نیویورک؛

استقبال اردبیلی‌ها از رئیس جمهور بزرگ‌ترین پشتوانه است

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: ‌استقبال شایسته و مناسب مردم اردبیل از رئیس جمهور در آغاز سفر‌های دور چهارم پشتوانه محکمی برای حضور مقتدرانه رئیس جمهور در نیویورک و سازمان ملل خواهد بود.

استقبال اردبیلی‌ها از رئیس جمهور بزرگ‌ترین پشتوانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد صبح امروز در جلسه هیئت امنا، ریش‌سفیدان و بزرگان محلات اردبیل در فرمانداری این شهر اظهار داشت: استان اردبیل از دیرباز با القابی چون دارالارشاد، دیار ولایت‌مدار، حسینی، عاشورا و ابوالفضلی شناخته شده است و بزرگان این شهر همچون آیت‌الله مروج، نورانی و استاد جعفری و سرداران والامقام عرصه ایثار و شهادت سرمایه‌های گران سنگی هستند که این دیار را در نقطه اوج عظمت و عزت قرار داده است.
وی از استان اردبیل به عنوان استان ولایت‌مدار و دنباله‌رو ارزش‌های دینی یاد کرد و گفت:‌ دولت نهم و دهم که برآمده از متن مردم است دولتی خدمتگزار و حامی ارزش‌های اسلامی است که امروز ارزشمند‌ترین خدمت‌رسانی را انجام می‌دهد.
این مسئول بیان داشت: هم و غم دولت را در احیای ارزش‌های اسلامی، دینی، پیروی از ولایت، حفظ اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی و تبعیت از قرآن و حاکمیت معنوی است به طوری که تمام کارگزاران با توکل به خداوند سعی می‌کنند با شجاعت کارها را به پیش ببرند.
وزیر دولت دهم کارهای انجام شده را در شش سال گذشته کارهای عظیم و ماندگار اعلام کرد و افزود: هدفمند کردن یارانه‌ها، ‌توزیع سهام عدالت، سهمیه‌بندی سوخت، هسته‌ای شدن ایران، راه‌اندازی نیروگاه اتمی بوشهر، توجه به ساخت و ساز، تولید مسکن، کسب رتبه‌های ممتاز علمی و رسیدن به جایگاه‌های ممتاز علمی همراه با عزت و عظمت مردم ایران از جمله توفیقاتی است که دولت نهم و دهم به آنها دست یافته است.
نیکزاد رئیس جمهور کشورمان را بهترین تمثیل در تبعیت از ولایت و رهبری توصیف کرد و گفت: همه دستاورد‌های دولت نهم و دهم در بالاترین سطوح و حتی عرصه بین‌المللی تنها با حضور مردم به دست آمده و قابل ارائه است.
وی بیان داشت: اگر مردم ایران در موضوع هسته‌ای در برابر فزون‌طلبی و خواسته‌های نامشروع بیگانگان ایستادگی نمی‌کرند هرگز توفیق امروز به دست نمی‌آمد.
وزیر راه و شهرسازی خدا ترسی و رعایت تقوای الهی را از دیگر ویژگی کارگزاران دولت نهم و دهم اعلام کرد و افزود: بنا به فرمایش حضرت علی (ع) مسئولان دولت خدمتگزار هرگز فرصت خدمتگزاری را طعمه‌ای برای کسب ظواهر مادی و ارزش‌های بی‌مقدار نمی‌دانند بلکه این فرصت را موهبتی الهی می‌دانند تا در خدمتگزاری به مردم بیشتر سهیم باشند.
وی کار، تلاش و اراده مضاعف رئیس جمهور را در عشق و ارادت به مردم و خدمتگزاری بیشتر مایه تعجب مفسران و خبرنگاران خارجی توصیف کرد و گفت: خبرنگاران خارجی که اخیراً قرار بود یک روز کاری رئیس جمهور را به تصویر بکشند با دیدن اشتیاق مقام عالی اجرایی کشور به فعالیت، کار و رسیدگی به آلام و درد مردم متعجب شده و به این اراده و باور  رئیس جمهور‌مان تعظیم کردند.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول