اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

اردبیل رکورد‌دار استقبال از رئیس جمهور مکتبی است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت:‌ مردم مومن و متعهد اردبیل در سفر‌های رئیس جمهور مکتبی و شجاع ایران اسلامی در شش سال گذشته در کشور رکورد‌دار بوده است.

اردبیل رکورد‌دار استقبال از رئیس جمهور مکتبی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  یوسف اکبری صبح امروز در جلسه هیئت امنا و بزرگان شهر اردبیل اظهار داشت: سفر رئیس جمهور کشورمان به اردبیل که صبح فردا انجام می‌شود هفتمین سفر احمدی‌نژاد به اردبیل است، دیاری که خود رئیس جمهور همیشه از آن به عنوان محل خدمتگزاری و زادگاه دوم یاد کرده و همیشه از مردم با صفای آن به نیکی یاد می‌کند.
وی یادآور شد: در فاصله کمتر از 11 ماه سه سفر رئیس جمهور به اردبیل یک رکورد بی‌نظیر است.
این مسئول ابراز داشت: استقبال مردم استان اردبیل از رئیس جمهور در اولین گام سفر‌های چهارم شور و شعور مردم این دیار را به انقلاب و ولایت نشان می‌دهد و یادآور حماسه خلق شده در سال 79 در استقبال از مقام معظم رهبری خواهد بود.
فرماندار شهرستان اردبیل اضافه کرد: در دور سوم سفر‌ها نیز رئیس جمهور بعد از سفر به لبنان با حضور در اردبیل با استقبال بی‌نظیر مردم این خطه مواجه شد و تمام سایت‌ها و محافل خبری این حضور را رکوردی بی‌نظیر در استقبال از یک رئیس جمهور معرفی کردند که مردم استان ما خالق آن حماسه بودند.
اکبری بیان داشت: این بار نیز در آستانه سفر محمود احمدی‌نژاد به سازمان ملل، سفر به دیار اردبیل به عنوان چهارمین سفر رسمی و هفتمین سفر غیر‌ رسمی است که می‌تواند یک دلگرمی و پشتوانه عظیم به حساب آید تا مردم دنیا با دیدن صحنه حضور مردم به عظمت این انقلاب و نظام ما بیش از گذشته پی‌ ببرند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:  از هیئت امنای مساجد، ریش‌سفیدان و بزرگان شهر انتظار داریم تا در فرصت باقیمانده در مساجد و محلات با یک اطلاع‌رسانی و تبلیغ مناسب زمینه حضور آبرومندانه مردم این دیار را در استقبال از رئیس جمهور مکتبی فراهم کنند تا بتوانیم بیش از گذشته اهداف خود را در حمایت از نظام و ولایت به اثبات برسانیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول