اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

احمدی‌نژاد با مردم مرزنشین پارس‌آباد دیدار می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار پارس‌آباد گفت: رئیس‌جمهور کشورمان در سفر به استان اردبیل روز پنجشنبه با مرزنشینان شهرستان پارس‌آباد دیدار می‌کند.

احمدی‌نژاد با مردم مرزنشین پارس‌آباد دیدار می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: در این سفر رئیس جمهور با حضور در شهر پارس‌آباد با مردم خونگرم و ولایی این شهرستان دیدار کرده و به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات نظام اسلامی می‌پردازد.
وی با بیان اینکه این سفر نقطه عطفی در تحولات منطقه مرزی پارس‌آباد خواهد بود، ابراز داشت: با عنایت رئیس جمهور بسیاری از مشکلات و معضلات این منطقه بازگو شده و سعی خواهیم کرد دستور لازم را برای حل مشکلات دریافت کنیم.
فرماندار پارس‌آباد سفرهای استانی رئیس جمهور را دارای ارزشمندترین ویژگی مردم‌باوری عنوان کرد و افزود: در سفرهای رئیس جمهور مردم خود را نزدیکترین همراه و همدل دولت می‌بینند و سعی می‌کنند خواسته‌ها و مطالبات خود را بدون کوچکترین مانعی مطرح کنند.
کریمی گفت: این سفرها سبب می‌شود توطئه یک ساله دشمنان در ایجاد گسست و فاصله بین مردم و نظام دچار تزلزل شود و هیچ گاه چنین تفکری به منصه ظهور ننشیند.
این مسئول نگاه دولت خدمتگزار را نگاه عمران و آبادانی همراه با تعالی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف برشمرد و گفت: به واسطه سفرهای استانی هیئت وزیران، این منطقه مرزی به یک کارگاه بزرگ تولید و سازندگی تبدیل شده است.
وی به نگاه ویژه و تعلق خاطر دکتر احمدی نژاد به استان اردبیل اشاره و بیان کرد: بدون شک چهارمین دوره سفر استانی ریاست جمهوری، دستاوردهای مهمی برای منطقه به همراه خواهد داشت.
کریمی در پایان سخنان خود به حضور پرشور و اثر بخش مردم این شهرستان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و حمایت و پشتیبانی آنان از نظام اشاره کرد و از اقشار مختلف مردم پارس‌آباد خواست، با استقبال گرم از رئیس جمهور، یک بار دیگر امیدهای دشمنان را به یاس تبدیل کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول