اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور بهینه‌سازی مصرف انرژی الکتریکی،

برق تبریز و مجمع امور صنفی تفاهمنامه همکاری امضا کردند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: به منظور بهینه‌سازی مصرف انرژی الکتریکی، تفاهمنامه همکاری بین شرکت توزیع نیروی برق تبریز و مجمع امور صنفی این شهر مبادله شد.

برق تبریز و مجمع امور صنفی تفاهمنامه همکاری امضا کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی برق تبریز، علی اکبر برقی‌مقدم‌ این تفاهمنامه را در راستای منویات مقام معظم رهبری  عنوان کرد و  اظهار داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه اصلاح الگوی مصرف و نقش مهم و تاثیرگذار اصناف در الگوسازی برای مصرف صحیح انرژی الکتریکی، زمینه  امضای این تفاهمنامه را فراهم آورد.
وی در ادامه افزود: اصناف تبریز با دارا بودن 110هزار و 539 مشترک حدود 16 درصد از کل مشترکان برق تبریز را به خود اختصاص داده‌اند که امیدواریم با توجه به همکاری خوب اصناف در سال گذشته امسال نیز با امضای این تفاهمنامه‌، گام مهمی در مدیریت مصرف انرژی برق در تبریز برداریم.
برقی‌مقدم‌ ادامه داد: در سال 89 برق تبریز حدود 5 هزار شعله لامپ رشته‌ای التهابی و پرمصرف را با همکاری اصناف از ویترین مغازه‌ها جمع‌آوری و با لامپ کم مصرف جایگزین کرد که کاهش مصرف انرژی حدود هفت مگاوات ساعت را به همراه داشت.
وی همچنین در مورد اهداف تفاهمنامه تصریح کرد: با توجه به اینکه اصناف حدود هشت درصد از مصرف انرژی برق در تبریز را دارا هستند بنابراین آموزش و آگاه سازی گسترده و فراگیر مشترکان بخش تجاری در زمینه مدیریت مصرف برق نقش مهمی در پیشبرد اهداف راهبردی مدیریت مصرف برق دارد که‌ هدف کلی این تفاهمنامه است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در ادامه با اشاره به اقدامات پیش‌بینی شده این شرکت در تفاهم‌نامه تصریح کرد: برنامه‌ریزی، آموزش، تهیه روش سنجش و ... با همکاری سازمان بهره‌وری انرژی ایران (سابا) از مهم‌ترین رویکردهای  این شرکت است که در متن تفاهمنامه بدان اشاره شده است.
وی ادامه داد: بر اساس این تفاهمنامه مجمع امور صنفی مشترک تبریز نیز مکلف است نمایندگانی از مجامع امور صنفی کلان شهر تبریز، اسکو، آذرشهر و خسروشهر معرفی تا در اجرای برنامه‌های آموزشی این شرکت همکاری کنند.
برقی‌مقدم خاطرنشان کرد: همچنین توجیه و هماهنگی مجامع امور صنفی، اطلاع رسانی در خصوص همکاری با شرکت توزیع نیروی برق تبریز از طریق رسانه‌ها و همکاری و ایجاد تسهیلات لازم برای جایگزینی لامپ LED با لامپ‌های هالوژنی از ویترین مغازه‌ها از دیگر تعهدات مجمع امور صنفی تبریز در این تفاهمنامه است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول