اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

در جلسه راهکارهای عفاف و حجاب فارس مطرح شد؛

توجه به حجاب و عفاف در آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: در جلسه بررسی راهکارهای طرح عفاف و حجاب استان فارس بر توجه به این امر مهم در مجموعه آموزش و پرورش تاکید شد.

توجه به حجاب و عفاف در آموزش و پرورش
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی یک‌شنبه‌ شب در جلسه بررسی راهکارهای طرح حجاب و عفاف در استان فارس بر تداوم این طرح به صورت اصولی از مقطع ابتدایی و راهنمایی و بالاتر تاکید کرد و خواستار ارائه طرح‌های حجاب و عفاف از سوی موسسه‌های فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی به استانداری و همکاری بیشتر اداره‌ها به ویژه آموزش و پرورش در اجرای بهتر آن شد.
امام جمعه شیراز همچنین خواستار بهره‌مندی مجریان امور از امکانات موجود در آموزش و پرورش شد و بر فراگیر شدن این طرح در مدارس بیشتری از نواحی چهارگانه شیراز تاکید کرد.
نماینده مقام معظم رهبری در فارس تصریح کرد: هجوم سراسری دشمن برای به زیر سؤال بردن حجاب برتر گسترده و علنی است و کارشناسان مذهبی باید در مورد عفاف و حجاب و ترویج پوشش مناسب اسلامی با آمادگی علمی وارد میدان مبارزه با این ناهنجاری و پدیده شوم بی‌حجابی شوند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس همچنین بر ایجاد رقابت سالم بین مجریان طرح عفاف و حجاب در مدارس مختلف مجری این طرح تاکید کرد و خواستار همکاری استانداری فارس و تامین بودجه‌های مرتبط با اجرای این طرح در فارس شد.
در ادامه این جلسه، کمال فیروزآبادی معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: طرح‌های فرهنگی از جمله طرح عفاف و حجاب باید به صورت کارشناسی تهیه و ارائه شود و نحوه اجرا و تعامل دستگاه‌های گوناگون در اجرای طرح های مصوب فرهنگی و مذهبی نیز مهم است و به یقین استانداری فارس از طرح‌های مفید حمایت لازم را می‌کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول