اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سالانه:

400 فقره اخطاریه در بردخون بررسی میشود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بردخون گفت: هرساله بیش از400 فقره اخطاریه و احضاریه پرونده‌های قضایی داریم که انجام این کارها نیازمند نیروی انسانی کافی است.

400 فقره اخطاریه در بردخون بررسی میشود
حسن غضنفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: نیروی انتظامی در کل سه وظیفه مهم قضایی، انتظامی، پیشگیری  و خدماتی را به عهده دارد و در بردخون تنها یک فرماندهی انتظامی فعالیت می‌کند که حجم کار بسیار بیشتری نسبت به کلانتری‌های دیگر حاکم است.
وی ادامه داد: سال گذشته قریب 600 پرونده در زمینه قضایی در منطقه داشتیم و هرساله بیش از 400 فقره اخطاریه و احضاریه پرونده‌های قضایی داریم که انجام این کارها نیازمند نیروی انسانی کافی است.
فرمانده انتظامی بردخون تصریح کرد: با توجه به اینکه گسترش امنیت مهم‌ترین وظیفه است همه تلاش خود را برای تحقق آن و رضایت مردم به کار می‌گیریم.
وی افزود: امسال سرقت‌ها افزایش نداشته و تنها سرقت بانک و احشام بود که سارقان با سرعت کشف و شناسایی شدند و در زمینه مواد مخدر نیز در یک سال گذشته این فرماندهی حدود شش کیلوگرم مواد مخدر کشف شده داشته که این نشان از فعالیت و تلاش مضاعف در منطقه است.
غضنفری اضافه کرد:NGO در منطقه بین افراد ترک کرده و معتادان دیروز تشکیل شده و هدف آن تقویت بازپروری و کمک به معتادان مواد مخدر است اما این مواد ممکن است برخی افراد را به سمت خود جذب کند که در این زمینه اقداماتی صورت گرفته و امیدواریم خدمتگزارانی صادق برای نظام اسلامی باشیم.
وی خاطرنشان کرد: نوع مواد مخدر تغییرکرده و امروزه رواج مواد مخدر صنعتی افزایش پیدا کرده و موادی نظیر هروئین و شیشه در لابراتوارهای خانگی ساخته می‌شود که میزان تخریب آن بسیار زیاد است و انسان را نابود می‌کند.
غضنفری در پایان از همه مردم و شهروندان خواست انتقادات، پیشنهادات، شکایات و تقدیرها را به نیروی انتظامی اطلاع دهند.
 انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول