اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی همدان تأکید کرد:

برگزاری جشنواره تابستانی همدان در گرو اخذ مجوز

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: برگزاری جشنواره تابستانی همدان در گرو اخذ مجوز از اداره ارشاد همدان است.

برگزاری جشنواره تابستانی همدان در گرو اخذ مجوز
اسدالله بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری روز همدان خبر داد و افزود: امسال برگزاری جشنواره تابستانی قرار است که در قالب حضور بزرگان موسیقی در همدان برگزار شود که تاکنون نهایی نشده است.
وی تصریح کرد: برای برگزاری متفاوت جشنواره تابستانی از سال‌های قبل، به دنبال حضور گروه موسیقی در همدان بودیم تا جشنی متفاوت داشته باشیم که اگر این امر تحقق یابد در نیمه دوم شهریور ماه برگزار می‌شود.
رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان ادامه داد: با وجود موافقت استانداری و فرمانداری، اداره ارشاد همدان در خصوص برگزاری کنسرت بزرگ بزرگان موسیقی ایران در همدان مجوز لازم را صادر نکرده‌اند که هم اکنون در حال پیگیری این موضوع هستیم.
 وی با تأکید بر اینکه ما به دنبال اخذ مجوز از ارشاد هستیم، افزود: اگر اخذ مجوز در این مورد صورت گیرد، جشنواره متفاوتی صورت میگیرد چرا که هر ساله آهنگ جشنواره یکنواخت شده بود و ما به دنبال ایجاد تغییر و تحولی در آن هستیم.
 بیات با اشاره به روز همدان نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه اوایل شهریور ماه مصادف با شبهای لیالی قدر است، جشن روز همدان در پنجم شهریور ماه برگزار می‌شود.
وی از برگزاری مراسم در آرامگاه بوعلی سینا خبر داد و خاطرنشان کرد: در نخستین ساعات مراسم روز همدان مراسم ادای احترام و نثار گل به آرامگاه بوعلی سینا صورت می گیرد و مراسمی نیز در شب هنگام در بام آرامگاه برگزار می‌شود.
رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان اظهار داشت: یکم شهریورماه به مناسبت همزمانی با تولد فیلسوف بزرگ بوعلی سینا "روز همدان" نامگذاری شده است که چند سالی است در این روز جشنی برگزار می‌شود.
وی در پایان افزود: حضور گروه موزیک پایگاه شکاری شهید نوژه و پرواز سه دستگاه پاراگلایدر در آسمان شهر نسبت به اطلاع‌رسانی و پخش تراکت تبریک "روز همدان" در رئوس برنامه‌ها قرار دارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول