اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد:

اجرای جشنواره فرهنگی وقف در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: جشنواره فرهنگی هنری «وقف چشمه همیشه جاری» در مازندران برگزار می‌شود.

اجرای جشنواره فرهنگی وقف در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام سیف‌الله سهرابی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جشنواره‌های اوقاف مازندران گفت: یکی از مصادیق احسان مالی سنت حسنه وقف است که در بین انواع احسان مالی از ارزش ویژه‌ای برخوردار بوده است.
وی در بیان مزیت وقف خاطرنشان کرد: از ملاک‌های برتری وقف نسبت به سایر بخش‌های کمک مالی پایداری و پیوستگی آن است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: جشنواره فرهنگی هنری وقف با هدف ترویج و تبلیغ سنت حسنه وقف در بین اقشار جامعه، ایجاد نگرش جدید به وقف از جنبه‌های علمی فرهنگی و هنری، معرفی سنت حسنه وقف و آثار و برکات آن در ابعاد مختلف و اعتمادسازی عمومی مردم نسبت به عملکرد اوقاف به عنوان پاسدار موقوفات و مجری نیات واقفین انجام می‌شود.
این مسئول ادامه داد: در این جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری شامل رشته‌های فرهنگی با موضوع‌های شعر و ادبیات داستانی در قالب داستان کوتاه، خاطره و قطعه ادبی و در رشته‌های هنری بخش خوشنویسی شامل خط‌های شکسته، نستعلیق، نسخ، ثلث و خط معلی برگزار خواهد شد.
سهرابی با اشاره به زمان‌بندی ارسال آثار گفت: علاقمندان و هنرمندان می‌توانند آثار تولیدی خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در ساری میدان امام حسین (ع)، اداره کل اوقاف مازندران ارسال کنند.
وی متذکر شد: افراد باید آثار ارسالی را تا تاریخ 30 مهر ماه سال 90 به دبیرخانه این همایش برسانند.
مدیرکل اوقاف مازندران اذعان داشت: آثار ارسالی با حضور داوران داوری و قضاوت می‌شود و به نفرات برتر در جشنواره جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود و از مجموع آثار نمایشگاهی تشکیل خواهد شد.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول