اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر خبر داد:

برگزاری جشنواره‌های فیلم و عکس بسیجیان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: تا پایان سال جاری دو جشنواره در استان بوشهر برگزار میشود که یکی جشنواره فیلم کوتاه در مهرماه و جشنواره کشوری عکس بسیج در دهه فجر در استان بوشهر برگزار میشود.

برگزاری جشنواره‌های فیلم و عکس بسیجیان
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جواد جمیری ظهر امروز در همایش طرح صالحین سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر اظهار داشت: طرح شجره طیبه صالحین  که طرحی بصیرتی است یکی از برنامه‌های اولویت دار سال 90 سازمان بسیج هنرمندان است.
جمیری افزود: بسیج مستضعفین و بسیج هنرمندان مجریان اصلی این طرح در مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند.
وی ادامه داد: بحث حلقه‌های صالحین مد نظر سازمان بسیج هنرمندان است و از ابتدای امسال با برنامه ریزی که انجام شد در سال جاری 22 حلقه طرح صالحین در استان اجرا کرده‌ایم.
جمیری گفت: همانطور که ما باید به لحاظ کمکی این وضعیت را ارتقاء دهیم از لحاظ کیفی هم باید در این زمینه فعالیت کنیم.
وی خاطر نشان کرد: طرح صالحین ما از انجمن‌ها آغاز می‌شود تا گروه‌های هنری و ادبی در داخل کانون‌ها ادامه دارد.
جمیری با اشاره به اینکه باید از توان هنرمندان در طرح شجره طیبه صالحین استفاده کنیم گفت: امید واریم  تمام کانون‌های بسیج هنرمندان تا پایان شش ماهه اول سال 90 با ایجاد سه حلقه این طرح را اجرا کنند.
وی یادآورشد: حلقه‌های ما در قالب هنری ایجاد می‌شود و گروه‌های خواهران و برادران جداگانه که بین 9 تا 25 نفر در هر حلقه هستند انجام می‌شود و جلسات حلقه‌ها باید هر دو هفته یک بار و سرگروه‌ها هر یک ماه یک بار در مرکز استان برگزارشود.
جمیری یادآورشد: تا پایان سال جاری دو جشنواره در استان بوشهر برگزار می‌شود که یکی جشنواره فیلم کوتاه در مهر ماه و جشنواره کشوری عکس بسیج در دهه فجر در استان بوشهر برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: امسال جشنواره نمایش نامه خوانی با مشارکت بسیج هنرمندان و حوزه هنری ارشاد اسلامی در تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول