اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ارشاد کوهبنان خبر داد:

برگزاری جشنواره شعر رضوی در کوهبنان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان گفت: پنجمین جشنواره شعر رضوی در شهرستان کوهبنان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره شعر رضوی در کوهبنان
ایمان محمدآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: با هدف ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه اطهار (ع) و نیز کشف، جذب و پرورش استعدادهای فرهنگی و ادبی شهرستان کوهبنان، پنجمین جشنواره شعر رضوی در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به همکاری فرمانداری در برگزاری این جشنواره گفت: در این راستا از تمام شعرا، نویسندگان، ادیبان و ادب‌دوستان برای شرکت در جشنواره دعوت به عمل می‌آید.
محمدآبادی با اشاره به موضوعات جشنواره از جمله زندگی و ابعاد مختلف شخصیت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت و بیداری اسلامی بیان داشت: علاقمندان به جشنواره شعر رضوی فرصت دارند تا 15 شهریور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان شمس‌الائمه کوهبنانی انجمن شعر عطر باران کوهبنان تحویل دهند.
وی افزود: هیچگونه محدودیت سنی برای شرکت کنندگان وجود ندارد و شاعران می‌توانند اشعار خود را در قالب غزل، مثنوی، چهارپاره، نیمایی و سپید به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
محمدآبادی تصریح کرد: آثار منتخب در شب شعری با این عنوان قرائت و از برگزیدگان با اهدای لوح تقدیر و تقدیم جوایزی تجلیل می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شهرت کوهبنان به دیار عرفا و مشاهیر بزرگ امیدواریم جشنواره مورد استقبال ویژه علاقمندان شعر و ادب قرار گیرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول