اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صافی گلپایگانی:

مسجد مهم‌ترین سنگر عظیم تبلیغی است

خبرگزاری فارس: آیت‌الله صافی گلپایگانی مسجد را پایگاه بزرگ اسلامی و مهم‌ترین سنگر عظیم تبلیغی دانست و گفت: همگان باید از این پایگاه جهت پیشبرد اهداف مکتب اسلام نهایت استفاده را ببرند.

مسجد مهم‌ترین سنگر عظیم تبلیغی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همایش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج قم شب گذشته با حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه، رئیس دادگاه ویژه روحانیت، فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب، فرمانده نیروی انتظامی استان قم و... در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید در پیامی به این همایش ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این همایش تصریح کرد: عزیزان دست‌اندرکار خداوند متعال را شاکر و سپاسگزار باشید که توفیق خدمتگزاری به مساجد این مراکز با عظمت اسلامی را به شما عنایت فرموده است تا بتوانید با تبادل نظر بین ائمه محترم جماعات و عزیزان بسیج گامی موثر در خدمت به دین مبین اسلام بردارید.
این مرجع تقلید با بیان اینکه مسجد پایگاه بزرگ اسلامی و مهم‌ترین سنگر عظیم تبلیغی است، تاکید کرد: همگان به ویژه ائمه محترم جماعات باید از این پایگاه جهت پیشبرد اهداف مکتب اسلام نهایت استفاده را ببرند.
‌وی تصریح کرد: ائمه جماعات باید برای این مهم همه مهارت‌های لازم را کسب کنند و با درک قوی به مخاطب شناسی و نیازسنجی مخاطبان بپردازند و روحیه جوان‌گرایی و اهمیت دادن به نیروهای جوان خصوصا جوانان بسیج را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.
آیت‌الله صافی گلپایگانی همچنین با تاکید بر همکاری بسیجیان با ائمه جماعات خاطرنشان کرد: بسیجیان محترم که با اخلاق در جهت حفظ نظام اسلامی از خطرات در این مسیر گام نهاده‌اند و مسجد را به عنوان سنگر فرهنگی و جهادی خود انتخاب کرده‌اند، باید نهایت همکاری را با ائمه جماعات داشته باشند و توصیه‌ها و راهنمایی‌های این عزیزان را مغتنم بشمارند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول