اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سیرجان:

دستگاه‌ها از خدمات واحدهای مشاوره‌ای استفاده کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار سیرجان گفت: ارگان‌های دولتی باید از خدمات واحدهای مشاوره‌ای استفاده کنند.

دستگاه‌ها از خدمات واحدهای مشاوره‌ای استفاده کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، محمدعلی توحیدی در نشست با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان مباحث جدید مشاوره‌ای را بسیار مفید ارزیابی کرد و اظهار داشت: مشاوره موجب از میان رفتن دوباره‌کاری‌ها و جلوگیری از ایجاد طرح‌های ناموفق و ناکارآمد می‌شود.
وی افزود: شرکت‌های مشاوره‌ای باید پس از ارزیابی فعالیت‌های خود، نقاط نقص را برطرف کرده و با قدرت پا بر عرصه کسب و کار بگذارند.
توحیدی در ادامه با اشاره به لزوم بالا بردن توان علمی و تجربی مراکز مشاوره‌ای خاطرنشان کرد: این مراکز باید به نحوی فعالیت کنند که کارفرمایان به دنبال جذب آنها باشند.
وی همچنین تبلیغات توسط این واحدها را برای آشنایی مردم با این مراکز لازم دانست و بیان داشت: تمام اداره‌ها و سازمان‌های دولتی باید با همکاری با مشاوران این مراکز، ارباب‌رجوع و طرح‌های پژوهشی و آموزشی خود را به سمت این مراکز سوق دهند.
به گزارش فارس، در نشستی که با حضور فرماندار سیرجان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد، مقرر شد واحدهای مشاوره‌ای مستقر در شهرک صنعتی سیرجان به اداره‌ها و سازمان‌های مرتبط برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مشاوره‌ای معرفی شوند.
همچنین یکی از فعالان حاضر در واحد مشاوره شهرک صنعتی سیرجان نیز در ادامه این نشست به ارائه اقدامات پنج‌ماهه این مرکز پرداخت.
علی نجیب اظهار داشت: از برجسته‌ترین اقدامات این مرکز می‌توان به آموزش بیش از 240 نفر در دوره‌های مختلف، انجام بیش از 46 مورد طرح توجیهی و نیز انجام هشت مورد عملیات مربوط به امور مالی شرکت‌ها اشاره کرد.
مرکز موقت خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی سیرجان با 250 مترمربع مساحت در اسفند ماه 89 با حضور مدیران شهرستان با هفت مرکز در زمینه‌های مشاوره، آموزش و طرح‌های پژوهشی راه‌اندازی شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول