اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مسئولان عالی استان صورت گرفت؛

اختصاص 950 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل ورزشگاه یاسوج

خبرگزاری فارس: به همت مسئولان عالی استان کهگیلویه و بویراحمد، مبلغ 950 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل ورزشگاه یاسوج اختصاص یافت.

اختصاص 950 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل ورزشگاه یاسوج
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط ‌عمومی تربیت بدنی این استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از استادیوم 15 هزار نفری یاسوج بازدید کرد.
در این بازدید که منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری، محمد شفیعی مدیرکل تربیت بدنی استان،  پرویز موسوی رئیس هیئت فوتبال و ناظر و پیمانکار این پروژه ورزشی حضور داشتند، اکبر نیکزاد از نزدیک روند اجرایی این پروژه ورزشی را مورد ارزیابی قرار داد و دستورات لازم را برای تسریع در ساخت و تکمیل این ورزشگاه در شهر یاسوج را صادر کرد.
تکمیل درزگیری سکوهای این استادیوم تا 15 روز آینده و نصب صندلی‌های ورزشگاه تا 70 روز آینده از جمله دستورات استاندار در این بازدید بود که مسئولان و پیمانکار این پروژه برای عملی ‌شدن آن‌ها اعلام آمادگی کردند.
همچنین در جریان این بازدید مقرر شد تا سه روز آینده عملیات آماده‌سازی بستر لازم برای زهکشی، بتن‌ریزی بین پیست تارتان و خندق، آماده‌سازی رختکن و سرویس‌های بهداشتی صورت گیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اختصاص 950 میلیون تومان برای تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری دولت‌آباد یاسوج، خواستار تسریع در روند اجرایی این پروژه ورزشی شد.
نیکزاد خطاب به دست‌اندرکاران ساخت این ورزشگاه اذعان داشت: یک ماه دیگر از این پروژه بازدید خواهم داشت تا در جریان پیشرفت کار و عملی شدن وعده‌های داده شده قرار گیرم.
وی اظهار امیدواری کرد تا در بازدید بعدی شاهد تحولات چشمگیر و تسریع در تکمیل این ورزشگاه مهم و حیاتی در کهگیلویه و بویراحمد باشد.
گفتنی است، استاندار کهگیلویه و بویراحمد قبل از این وعده داده بود که این ورزشگاه در آذرماه سال جاری به مرحله‌ای برسد که بتوان بدون مشکل در آن مسابقات مهم ورزشی را برگزار کرد.
انهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول