اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت هفته دولت؛

ورزشگاه چندمنظوره عباس‌آباد سنندج بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار سنندج از افتتاح ورزشگاه چندمنظوره محله حاشیه‌نشین عباس‌آباد سنندج با اعتبار 6 میلیارد ریال خبر داد.

ورزشگاه چندمنظوره عباس‌آباد سنندج بهره‌برداری می‌شود
مهدی حسام‌شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه هزینه این ورزشگاه از محل اعتبارات داخلی شهرداری برای ترغیب و تشویق شهروندان در امر ورزش است، اظهار داشت: افتتاح فاز 2 کارخانه بازیافت از مصوبات سفر رئیس‌ جمهور که برای راه‌اندازی آن اعتباری افزون بر یک‌میلیارد ریال هزینه شده و افتتاح پارک نسیم با اعتباری بیش از یک‌میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی دو پروژه دیگر قابل افتتاح شهرداری سنندج در هفته دولت هستند.
وی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی غنی برای اطلاع‌رسانی از خدمات دولت است، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای نشان دادن و اطلاع‌رسانی گوشه‌ای از خدمات دستگاه‌های اجرایی دولت است.
شهردار سنندج اطلاع‌رسانی درست، شفاف و مناسب مدیران را در افزایش امید و آگاهی در مردم ضروری خواند و اظهار داشت: تحقق این امر موجب افزایش مشارکت بیشتر شهروندان بوده، البته مردم در تمامی زمینه‌های عمرانی و خدماتی شاهد خدمات ارزنده دستگاه‌های اجرایی هستند.
شریعتی با اشاره به گستردگی فعالیت‌های شهرداری و ارتباط مستقیم شهروندان با طرح‌های عمرانی شهرداری، گفت: اکثر طرح‌های عمرانی شهرداری بدون مراسم افتتاحیه و تشریفات به محض اتمام مورد بهره‌برداری  قرار می‌گیرد و این موضوع فرصت تبلیغات را به شهرداری نمی‌دهد.
وی بهترین تبلیغات را برای شهرداری رضایتمندی مردم اعلام کرد و افزود: ارائه خدمات صادقانه و جلب رضایت شهروندان خط ‌مشی اصلی اعضای شورای اسلامی و  مدیران شهرداری سنندج است.
شریعتی روش و شخصیت شهیدان رجایی و باهنر را بهترین الگوی خدمتگزاری به مردم اعلام کرد و افزود: مدیران شهرداری نیز باید بنا به رسالت کاری خود و ارتباط نزدیک با شهروندان این دو شخصیت بزرگ را در ارایه خدمات بهتر به شهروندان الگو قرار دهند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول