اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بدقولی در افتتاح ورزشگاه و بیمارستان یاسوج جایز نیست

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که دو پروژه بیمارستان 200 تختخوابی و ورزشگاه 15 هزار نفری باید در موقع مقرر شده به بهره‌برداری برسند، گفت: بدقولی در بهره‌برداری از ورزشگاه و بیمارستان یاسوج جایز نیست.

بدقولی در افتتاح ورزشگاه و بیمارستان یاسوج جایز نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان 200 تخت‌خوابی یاسوج یکی از مهم‌ترین نیازهای کنونی این شهر است که باید همه دست به دست هم دهیم تا در موقع تعیین شده به‌بهره‌برداری برسد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج اکنون 3 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار دارد ولی با پیگیری‌های به‌عمل آمده مبلغ 10 میلیارد تومان دیگر برای این پروژه مهم در نظر گرفته شده است.
وی با بیان این‌که بودجه این بیمارستان از اعتبارات ملی است، بیان داشت: وزارت راه و شهرسازی اتمام 16 ماهه این پروژه را پذیرفته و مقرر شده که عملیات اجرایی بیمارستان 200 تخت‌خوابی در هر ماه با درصد پیشرفت مشخص، در برنامه زمان‌بندی در آواخر آذر سال آینده به بهره‌برداری برسد.
نماینده ارشد دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد، پیشرفت کنونی این بیمارستان را 20 درصد اعلام کرد و ابراز داشت: عملیات اجرایی باقی‌مانده در این بیمارستان باید با سرعت و همت بیشتری به پیش رود تا ما به وعده‌ای که به مردم داده‌ایم وفا کنیم و شرمنده آن‌ها نشویم.
نیکزاد، سرانه بیمارستانی و درمانی این استان را پایین دانست و اضافه کرد: بهره‌برداری از بیمارستان تا حد زیادی مشکلات مردم را در بخش درمان و بهداشت برطرف می‌کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دوم صحبت‌هایش به پروژه مهم ورزشگاه 15 هزار نفری تختی یاسوج اشاره کرد و اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد استانی فوتبال‌خیز و مستعد بوده که علاوه بر تعداد زیاد فوتبالیست‌ها، تماشاگران متعدد و پرشوری نیز در این ورزش دارد.
وی ادامه داد: ورزشگاه کنونی شهر یاسوج استاندارد نیست و به ‌لحاظ مختلف موجب بروز مشکلاتی شده و به هیچ وجه پاسخگوی نیاز شهر یاسوج و این استان نیست.
نیکزاد وعده دوم خود را بهره‌برداری از ورزشگاه 15 هزار نفری این استان و تقدیم آن به مردم کهگیلویه و بویراحمد در اواخر دی‌ماه امسال اعلام و تصریح کرد: از همه همکاران خود در این استان خواستیم تا به‌نحوی برنامه‌ریزی کنند که در این دو وعده داده شده به مردم بدقولی نشود.
وی، عنوان داشت: ورزشگاه 15 هزار نفری استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان دی ماه سال 90 به شکلی راهبردی آماده می‌شود که بتوانیم با کمترین مشکل، مسابقات مهم تیم‌های ورزشی از جمله شهرداری یاسوج و نفت و گاز گچساران را در آن اجرا کنیم.
بالاترین مقام اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد، ساخت پارکینگ را برای این ورزشگاه بسیار حیاتی خواند و یادآور شد: ساخت چمن باکیفیت، سکوی تماشاگران و پارکینگ از جمله امکاناتی است که حتما باید در مهلت تعیین شده به اتمام برسند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول