اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس:

توان رایزنی خود را صرف جاده پاتاوه دهدشت کرده‌ایم

خبرگزاری فارس: نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر توان رایزنی خود را در میان مسئولان ارشد کشوری مصرف تکمیل جاده پاتاوه دهدشت کرده‌ایم.

توان رایزنی خود را صرف جاده پاتاوه دهدشت کرده‌ایم
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در بازدید از روند ساخت محور مواصلاتی پاتاوه به دهدشت در جمع خبرنگاران با اشاره به رایزنی‌های انجام گرفته برای تکمیل این پروژه اظهار داشت: بیشترین پی‌گیری‌های ما به عنوان نماینده مردم کهگیلویه در مجلس در رابطه با تکمیل محور پاتاوه به دهدشت بوده که چندی پیش نیز در این راستا نامه‌ای تقدیم مقام معظم رهبری کردم.
نماینده سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این رابطه نامه‌ای نیز به معاون اول رئیس جمهور دادیم که در آن برای رفع برخی مشکلات در این پروژه نکات جالب توجهی ذکر شده است.
بزرگواری با این گفته که هم ‌اکنون پس از تحویل گرفتن محور یاد شده از سوی قرارگاه خاتم (ص)، با خیال راحت به چنین طرحی و عملیات اجرایی آن می‌نگریم، یادآور شد: عدل هاشمی مدیر ارشد قرارگاه خاتم در امور راه‌سازی خود از اهالی این استان و از تبار مستضعفین بوده که بهتر از شخصی با مشکلات مردم منطقه آشنایی دارد.
این نماینده مجلس عنوان کرد: مسئولان قرارگاه خاتم در همه حال مترصد این هستند که شهرستان کهگیلویه از بن‌بست خارج شود و مردم شهرستان‌های جنوبی استان به راحتی بتواند با مرکز استان خود و سایر مناطق کشور ارتباط برقرار کنند.
بزرگواری به پی‌گیری‌های انجام شده برای ساخت جاده باغچه سادات اشاره کرد و افزود: در همه راه‌های در حال ساخت کشور، 40 درصد اعتبارات اختصاص یافته که ما در این محور 100 درصد اعتبارات را جذب کرده‌ایم و پیمانکار نیز قول داده که تا اول مهرماه آسفالت این محور از رودخانه سادات تا چهار راه جوخانه را شروع کند که طول آن 19 کیلومتر است.
وی از زیرسازی قطعه ب این محور و اتمام آسفالت آن در زمستان سال‌جاری خبر داد و عنوان کرد: این قسمت از محور باغچه جلیل به سادات به طول هفت کیلومتر بوده که هم‌اکنون خاکبرداری آن آغاز شده و مسئولان راه‌سازی قصد دارند با زیرسازی در حد امکان این چند کیلومتر را زیر آسفالت ببرند تا گام بلندی برای تکمیل کلی این محور مواصلاتی حیاتی برداشته شود.
این مسئول بیشترین دغدغه خود در موضوع جاده‌سازی این شهرستان‌ها را محور چرام به باشت ذکر کرد و اذعان داشت: برای این محور اعتبارات کمی لحاظ شده که امید است با رایزنی‌ها و پی‌گیری‌های استاندار اعتبار لازم در نظر گرفته شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول