اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاون اجتماعی مازندران؛

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال اعلام شد

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی مازندران محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های منتهی به شمال را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، حمیدرضا اسلامی با اعلام اینکه تقاضا برای سفر به مازندران در طی روزهای منتهی به تابستان در مازندران زیاد است، محدودیت‌های ترافیکی را برای دو روز تعطیلات آخر هفته برای روانی ترافیک در مازندران برشمرد.
وی تصریح کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 23 روز جمعه از محور کندوان، هراز و فیروزکوه  وبرعکس ممنوع است.
معاون اجتماعی پلیس مازندران خاطرنشان کرد: تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج چالوس کماکان ممنوع است، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 17 تا 23 از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه است.
وی خاطرنشان کرد: تردد تمام تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است و تردد کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 23 روز پنج شنبه و از ساعت 6 تا 23 روز دوشنبه هفته آینده نیز ممنوع است.
معاون اجتماعی پلیس مازندران در پایان در مورد محدودیت‌های ترافیکی در سومین محور منتهی به مازندران بیان داشت: تردد تمام تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 23 روز جمعه از تهران به سمت قائمشهر و برعکس ممنوع است.
انتهای پیام/ل30 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول