اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

رژه‌ نیروهای مسلح نمایش قدرت نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان همدان گفت: رژه‌ نیروهای مسلح نمایش قدرت نظام است.

رژه‌ نیروهای مسلح نمایش قدرت نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی مطلق عصر امروز در ستاد هماهنگی برگزاری هفته دفاع مقدس در شهرستان همدان اظهار داشت: روزشمار هفته دفاع مقدس و برنامه‌های اعلام شده در این روز با تأکید بر جملات و کلمات امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی طراحی شده است.
وی افزود: روزهای هفته دفاع مقدس با عنوان شهدا، نماز و جهاد، بصیرت دینی و دفاع مقدس، سربازی و حماسه دفاع مقدس، جهاد در جهاد، ولایت فقیه در دفاع مقدس و خانواه در دفاع مقدس نامگذاری شده است.
فرماندار همدان نقش رسانه‌ها را در این امر کلیدی دانست و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید تلاش کنند تا مظهر قدرت نیروهای مسلح و نظام را به چشمان مردم و جوانان نمایانده و باعث دلگرمی مردم شریف این مرز و بوم شوند.
وی بیان داشت: در هفته دفاع مقدس بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس رایگان است و نماینده تام الاختیار فرمانداری نیز در نمایشگاه دفاع مقدس واقع در پارک مردم حضور دارد.
قهرمانی‌مطلق از سازمان جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، هلال احمر، آموزش و پرورش، بنیاد شهید و سایر دستگاه‌های مربوطه درخواست کرد که وارد عمل شده و برای حضور در نمایشگاه هفته دفاع تمام توان خود را به کار گیرند.
وی کمیته‌های فعال در هفته دفاع مقدس را کمیته نیروهای مسلح با مسئولیت سپاه، کمیته فرهنگی با مسئولیت اداه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته بسیج و جوانان با مسئولیت فرماندهی بسیج همدان، کمیته ایثارگران با مسئولیت بنیاد شهید، کمیته ورزش با مسئولیت اداره کل تربیت بدنی و کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات با مسئولیت روابط عمومی فرمانداری عنوان کرد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان نیز اظهار داشت: به منظور رفع دغدغه‌های مردمی برای بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس در طول هفته دفاع مقدس بلیط‌های بازدید در درب منازل توزیع شده و دعوت‌نامه مخصوص نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
خلیل الهی‌تبار افزود: در طول هفته دفاع مقدس از یادمان شهدای میدان میشان پرده‌برداری می‌شود و از طرح‌های پیش‌بینی شده در این هفته اجرای طرح دهکده نور برای تقدیر از روستاهایی است که به طور ویژه درگیر جنگ بوه‌اند و تجلیل از روحانیت و نقش آن در سال‌های حماسه و ایثار است.
وی اذعان کرد: با نگاه مردم‌محوری در برنامه‌ها سعی کردیم تا در تمام مساجد برنامه خاطره‌گویی و تجلیل از ایثارگران را داشته باشیم.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در پایان گفت: یک روزنامه‌دیواری اختصاصی در طول هفته دفاع مقدس در سراسر مدارس استان توزیع می‌شود و درصدد هستیم تا کتب دفاع مقدس استان را به زبان عربی و انگلیسی ترجمه کنیم.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول