اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

نیروهای مسلح ایران ‌در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح ما در کشور در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارند و در اوج اقتدارند.

نیروهای مسلح ایران ‌در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید امروز در جمع فرماندهان ارشد نیروهای نظامی و انتظامی استان ضمن تبریک پیشاپیش روز پدافند هوایی با بیان اینکه نقش نیروهای مسلح در ایجاد امنیت پایدار در استان نقش بی‌بدیلی است، اظهار داشت: به یمن تدابیر حکیمانه و منویات و دستورات مقام معظم رهبری و زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی، نیروهای مسلح ما در کشور در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارند.

وی وحدت و همدلی موجود در استان را بسیار بارز و در اوج خواند و تصریح کرد: این اتحاد و وحدت موجب توفیقات بی‌شماری در استان شده است و به شکر خدا به توفیقات و موفقیت‌های بیشتری نیز دست می‌یابیم.

استاندار خراسان جنوبی به خدمات و اقدامات دولت نهم و دهم در استان اشاره کرد و افزود: اقدامات دولت در استان طی چند سال اخیر در استان با گذشته قابل مقایسه نیست.

رشید گفت: با پیگیری‌های انجام شده موافقت اصولی و مجوز احداث دانشکده حدیث وعلوم قرآنی اخذ شد، این در حالی است که اخذ مجوز کانون ملی زرشک و عناب و دانشکده دندانپزشکی و ایجاد پارک علم و فناوری با 200 مجموعه دانش‌بنیان و 100 میلیارد تومان گردش مالی از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که در استان به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: برابر نبودن میزان منابع و مصارف در بانک‌ها نیز موجب شده تا تسهیلات و در نهایت سرمایه‌گذاری در استان با مشکلاتی مواجه شود.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفته است مقرر شد تا از منابع متمرکز کشوری منابعی به خراسان جنوبی اختصاص یابد تا روند تسهیلات و سرمایه‌گذاری در استان تسهیل شود.

در این دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی استان آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در بخش‌های مختلف اعلام کردند.

انتهای پیام‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول