اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

کارکنان ستادکل نیروهای مسلح به قحطیزدگان سومالی کمک مالی کردند

خبرگزاری فارس: جمعی از فرماندهان، کارکنان و سربازان ستادکل نیروهای مسلح در اقدامی خیر‌خواهانه بخشی از حقوقشان را به مردم دردمند و قطحیزده سومالی اختصاص دادند.

کارکنان ستادکل نیروهای مسلح به قحطیزدگان سومالی کمک مالی کردند
به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به آمار و اطلاعات منتشره حدود نیمی از مردم سومالی به خاطر جنگ داخلی و خشکسالی سال‌های اخیر دچار قحطی شده‌اند، فرماندهان، کارکنان پایور و وظیفه ستاد‌کل نیروهای مسلح ضمن صدور اطلاعیه‌ای قسمتی از حقوق خود را در جهت یاری ملت مسلمان سومالی برای این امر در نظر گرفته اند. 
 
در این اطلاعیه آمده است: روزانه 100 نفر از مسلمانان کشور سومالی به دلیل گرسنگی جان خود را از دست میدهند و نیازمندیهای این مردم قطحی زده به حدی زیاد و اساسی است که جا دارد مردم نوع دوست کشورمان و سایر ملت‌ها به داد این مردم برسند. 
 
این اطلاعیه میافزاید: پیشنهاد شده است امر کمک رسانی به مردم سومالی به شدت روزهای گذشته ادامه یابد و به خصوص توسط سازمان‌های دولتی و خصوصی مورد اهتمام و تاکید جدیتری واقع شود و رسانه‌های جمعی این مساله مهم را به فراموشی نسپارند، و نیز از امت خداجو خواستند با توجه به تاکید حضرت امام خامنه‌ای عزیز و مراجع تقلید عظام به یاری و کمک مردم محروم این کشور مسلمان بپردازند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول