اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس صورت می‎گیرد؛

نمایش توان دفاعی نیروهای مسلح در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 44 سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) گفت: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس توان دفاعی و عملیاتی نیروهای مسلح این استان به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایش توان دفاعی نیروهای مسلح در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎محمد اکبری بعدازظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح استان روز 31 شهریور در شهرکرد رژه می‌روند.
وی افزود: در این رژه، یگان‌های منتخب از ستاد سپاه این استان، تیپ 44 قمر بنی‌هاشم(ع)، نیروی انتظامی این استان، نیروی مقاومت بسیج، هلال‌احمر و جهاد کشاورزی حضور دارند.
اکبری ادامه داد: یگان‌های موتوری و محمول، جنگ الکترونیک، توپخانه، ادوات و ضد زره، پدافند هوایی، خنثی‌سازی ش.م.ه، بهداری و پلیس از دیگر رژه روندگان روز 31 شهریور در سال جهاد اقتصادی است.
فرمانده یگان رزم سپاه چهارمحال و بختیاری افزود: رژه همزمان نیروهای مسلح این استان با سراسر میهن اسلامی گوشه‌ای از قدرت و صلابت حافظان کیان اسلامی را در معرض عمومی به نمایش می‌گذارد.
وی افزود: در 31 شهریور نیروهای مسلح پیام صلح و دوستی را به آزادی‌خواهان جهان اعلام و گوشه‌ای از توان و اقتدار خود را به رخ استکبار جهانی می‌کشاند.
اکبری در ادامه با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلامی تأثیرات شگرفی را در بیداری ملل جهان اسلامی داشته است، افزود: پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی ضربه مهلکی به پیکره دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی وارد کرده است.
وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس دشمنان نظام همواره با ایجاد توطئه‌های مختلف درصدد ضربه به بدنه نظام جمهوری اسلامی هستند.
اکبری ممانعت از صدور انقلاب اسلامی به سایر ملل اسلامی را از جمله مهم‌ترین اهداف دشمنان از راه‌اندازی جنگ تحمیلی عراق علیه ایران عنوان کرد و گفت: وابسته کردن اقتصاد ایران به سایر کشورهای غربی، تضعیف و مهار اقتدار و استحکام انقلاب اسلامی، متوقف کردن مبارزات ضد صهیونیستی از دیگر اهداف دشمنان در این راستا محسوب می‎شود.
وی با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) در رابطه با جنگ ایران و عراق گفت: جنگ ایران و عراق جنگ فقر و غنا، جنگ ایمان و رذالت و جنگ حق علیه باطل بود.
اکبری بر ضرورت هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: برهمین اساس در سال‌جاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شکوه افزون‌تری نسبت به سال گذشته برگزار می‌شود و این مهم بیانگر اراده آحاد مردم در راستای دفاع از اعتقادات و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در عرصه‌های مختلف در حال مبارزه با استکبار جهانی و نقش بازماندگان دوران حماسه و ایثار دفاع مقدس در این مقطع بسیار حساس و تعیین کننده است.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول