اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد:

اختصاص 640 میلیون ریال به فعالیت‌های دینی کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اختصاص 640 میلیون ریال به فعالیت‌های دینی کنگان خبر داد.

اختصاص 640 میلیون ریال به فعالیت‌های دینی کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت الاسلام رحیم اهرمی در نشست مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای بافت مذهبی و دینی است و مردم این شهرستان دارای اعتقادات بسیار بالایی هستند و در مناسبت‌های مختلف شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی هستیم.
وی با اشاره به فضای معنوی حاکم بر جامعه در این ماه مبارک افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انس با قرآن کریم و دوری از گناهان و نزدیکی به پروردگار است و باید از این فرصت استفاده بیشتری ببریم.
رئیس تبلیغات اسلامی کنگان با تاکید بر لزوم گسترش قرآن در جامعه خاطرنشان کرد: طرح ملی نهضت قرآن‌آموزی و طرح ساماندهی فعالیت‌های مردمی قرآنی و برگزاری مراسمات مقابله با قرآن در مساجد و حسینیه‌ها و منازل از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در این شهرستان اجرا شده است.
اهرمی تصریح کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی نیازمند بودجه و اعتبارات لازم است و از مسئولان انتظار داریم نسبت به اختصاص بودجه فرهنگ دینی نهایت همکاری را داشته باشند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اختصاص 640 میلیون ریال به فعالیت‌های دینی کنگان خبر داد و اذعان داشت: این میزان اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان مورد تصویب قرار گرفته و در اختیار اداره تبلیغات اسلامی کنگان قرار می‌گیرد.
اهرمی گفت: تقویت هیئت‌های مذهبی، گسترش فعالیت‌های کانون‌های مساجد و برگزاری برنامه‌های مناسبتی و همچنین حمایت از فعالان و پژوهشگران علوم دینی در دستور کار این سازمان قرار دارد و امیدوار هستیم به نتایج لازم برسیم.
وی یادآور شد: امروز شاهد تبلیغات دشمنان برای تضعیف اعتقادات مذهبی جوانان هستیم و برنامه‌های مختلف ماهواره‌ای و تبلیغات رسانه‌ای از مهم‌ترین اقدامات دشمنان است که بدون تردید برای مقابله با این تهدیدات باید نسبت به تقویت فرهنگ و هنر در بین جوانان اقدام کنیم.
اهرمی با توصیه به هیئت‌های مذهبی برای افزایش کیفیت برنامه‌های دینی بیان داشت: اگر می‌خواهیم جوانان را جذب کنیم باید بر کیفیت برنامه‌های مذهبی بیافزاییم و باید از نظرات صاحب‌نظران علوم دینی بهره لازم را ببریم.
در این نشست، تعدادی از مسئولان هیئت‌های مذهبی نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار تقویت هیئت‌ها شدند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول