اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رمضان بیگی خبر داد:

حج عمره پاداش پیروزی صبای قم مقابل شاهین

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: حج عمره پاداش برتری صبای قم در دیدار هفته پنجم لیگ برتر برابر شاهین بوشهر است.

حج عمره پاداش پیروزی صبای قم مقابل شاهین
محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: در جلسه هیئت مدیره باشگاه که پیش از پرواز تیم به بوشهر برگزار شد، اعضای هیئت مدیره بر حمایت همه جانبه از تیم فوتبال صبای قم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر تاکید کردند.
وی ادامه داد: در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور، رئیس مجمع باشگاه و اعضای هیئت مدیره برگزار شد، تمام اعضا به اتفاق از عملکرد تیم در چهار هفته اخیر لیگ برتر ابراز رضایت کردند و تصمیماتی اتخاذ شد تا تیم صبا با قدرت و توان بیشتر به مصاف حریفان خود برود.
سرپرست باشگاه صبای قم تصریح کرد: با توجه به نتایج خوبی که تیم فوتبال صبای قم در چهار بازی گذشته خود مقابل تیم‌های فوتبال تراکتور‌سازی تبریز، فولاد سپاهان اصفهان، راه آهن شهر ری و سایپا البرز کسب کرده است، هیئت مدیره پاداش ارزشمندی برای بازیکنان تیم در نظر گرفتند.
وی ادامه داد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در این جلسه مقرر شد تا بازیکنان صبای قم در صورت کسب برتری مقابل شاهین بوشهر و تداوم موفقیت‌ها در مسابقات لیگ یازدهم، به سفر روحانی و معنوی حج عمره اعزام شوند.
رمضان بیگی بیان داشت: جلسه مفیدی برگزار شد و آنچه که در این جلسه با حضور سرمربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص آینده تیم بحث شد قعطا به نفع تیم و ان‌شاءالله تداوم موفقیت‌های صبای در یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال خواهد بود.
وی اضافه کرد: در این جلسه رئیس مجمع باشگاه صبا بر نکاتی ارزشمند از جمله مراقبت از جایگاه و موقعیت تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر، تلاش برای تقویت روحیه همکاری و دوستی بین اعضای تیم و نیز سرلوحه قرار دادن اخلاق و معنویات در مصاف با حریفان تاکید کرد.
سرپرست باشگاه صبای قم اظهار داشت: تلاش و پیگیری جدی برای راه‌اندازی کانون هواداران باشگاه صبا و همچنین تشکیل کمیته انضباطی باشگاه از دیگر توصیه‌های رئیس مجمع باشگاه صبا در این جلسه بود که به زودی نسبت به تحقق آنها اقدام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: صبای قم امسال با بازیکنانی وارد مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شده است که هیچ کدام نام و نشان زیادی در بین فوتبالیست‌های حاضر در لیگ برتر ندارند ولی قطعا تداوم موفقیت‌های صبا در لیگ یازدهم، موجب تحولی عظیم در فوتبال کشور خواهد شد.
رمضان بیگی عنوان داشت: کاری که باشگاه صبا در به خدمت گرفتن بازیکنان جوان و نا آشنا برای لیگ یازدهم انجام داده است قطعا خدمتی ارزنده به فوتبال کشورمان به ویژه در سطح بین‌المللی خواهد بود و اثرات این مهم را در آینده خواهیم دید.
وی تاکید کرد: فوتبال امروز دیگر متکی به بازیکنانی نیست که با سال‌ها بازی کردن در سطح اول فوتبال کشور خود را به عنوان بازیکن با تجربه معرفی می‌کنند بلکه تیم‌های باشگاهی فوتبال امروز ایران برای توسعه این رشته در کشور باید از صبا الگو بگیرند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول