اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی انتقاد کرد:

تخلف در ثبت‌نام پیش از موعد حج عمره با وعده اولویت

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان خراسان رضوی از ثبت‌‌نام پیش از موعد بانک‌های عامل در ثبت حج عمره مفرده با وعده اولویت در اعزام انتقاد کرد.

تخلف در ثبت‌نام پیش از موعد حج عمره با وعده اولویت
مسعود مجردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به اینکه برای اعزام حجاج به عمره دو بانک عامل در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: رقابت بانک‌های عامل ملی و ملت سبب شده است که این بانک تخلف کنند و پیش از موعد مقرر اقدام به ثبت‌نام حج عمره مفرده کنند.
مدیر حج و زیارت استان خراسان رضوی ادامه داد: در این ارتباط بانک‌ها با نصب بنرهای تبلیغاتی از وجوه مردم را برای ثبت‌نام در حج عمره مفرده اخذ می‌کنند این در حالی است که هنوز زمان ثبت‌نام حج عمره اعلام نشده است.
مجردی در ارتباط با نظارت سازمان حج و زیارت برای ثبت‌نام حج عمره گفت: دراین راستا به بانک‌ها اخطارهای لازم داده شد تا از ثبت‌نام پیش از موعد زائران خودداری کنند.
وی ادامه داد: با وجود نصب بنرهای تبلیغاتی و نیز باز کردن حساب برای اعزام به حج مفرده با وعده‌هایی نظیر در اولویت‌ قرارگرفتن افرادی که اکنون ثبت‌نام می‌کنند، مدیران عامل بانک‌های در واکنشی عجبی از ثبت‌نام در بانک‌ها اظهار بی اطلاعی کردند.
مدیر حج و زیارت استان خراسان رضوی اظهار داشت: در این راستا علاوه بر اخطارهایی که به مدیران عامل بانک‌های ملت و ملی داده شد از استانداری خراسان رضوی نیز خواسته شدکه با این‌گونه تخلفات برخورد شود.
مجردی تاکید کرد: اعزام حجاج به حج عمره مفرده براساس قرعه کشی و پس از اتمام زمان ثبت‌‌نام خواهد بود و در این راستا زمان ثبت‌نام تاثیری در اولویت قرار گرفتن برای اعزام ندارد.
مدیر حج و زیارت استان خراسان رضوی افزود: حجاج حج عمره ثبت‌نامی در سال 90 پس از اتمام ثبت‌نام‌های گذشته از سال 93 اعزام می‌شوند و تا پایان سال 92 اعزام عمره مفرده مربوط به ثبت‌نامی‌های گذشته است.
وی در ارتباط با سهمیه اعزام حجاج ثبت‌نامی در سال 90 گفت: پس از قرعه کشی هر سال 800 هزار نفر بر اساس اولویت‌های مشخص شده در قرعه کشی به حج عمره مفرده اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول