اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

مسئولان از اندیشه‌های ناب ایثارگران محافظت کنند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تکریم ایثارگران بسیار مهم است، گفت: مسئولان از اندیشه‌های ناب ایثارگران محافظت کنند.

مسئولان از اندیشه‌های ناب ایثارگران محافظت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در شورای مشورتی ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس نمادی از اتحاد و همدلی است، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس را باید با شکوه خاص امسال برگزار کرده و در تقویت این ارزش اسلامی تلاش بیشتری کرد.
وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس قطعه سازنده جمهوری اسلامی است، گفت: ترویج و بسط ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه همه مردم و مسئولان است که باید بیشتر توجه داشت.
استاندار خراسان جنوبی به بیداری اسلامی کشورها اشاره کرد و افزود: الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران نشان از بیداری اسلامی کشورها بوده و باید به این امر مهم توجه ویژه داشت.
رشید روحیه ایثارگری را در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: با روحیه ایثارگری می‌توان بسیاری از کارهای بزرگ را انجام داد که باید مسئولان این روحیه ایثارگری را حفظ کنند.
وی با بیان اینکه باید به خانواده‌های ایثارگران و شهدا توجه ویژه شود، افزود: جامعه ایثارگری در ترویج ارزش‌های اسلامی تلاش بسیار کرده و باید مسئولان به جامعه ایثارگری توجه ویژه داشته باشند.
استاندار خراسان جنوبی تکریم ایثارگران و پاسداشت خدمات ایثارگران را یک وظیفه مهم دانست و گفت: روحیه ایثارگری و رشادت در مردم خراسان جنوبی در اوج خود بوده و حضور مردم در تمام صحنه‌ها نشان از ایثارگری و رشادت مردم این استان است.
رشید با بیان اینکه مردم استان در رعایت ارزش‌های انقلابی سرآمد هستند، افزود: وظیفه مسئولان خدمت‌رسانی صادقانه و اطلاع‌رسانی درست بوده و باید به این نکته مهم توجه مهم داشته باشند.
وی نقد منصفانه را بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: باید نقد منصفانه در کارها باشد و نباید کاری کرد که دشمنان نظام اسلامی از صحبت‌ها سوء استفاده کنند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی تصریح کرد: رزمندگان وظیفه خود را انجام داده‌اند و وظیفه سنگین فرهنگ‌سازی دفاع مقدس و بیان رشادت‌ها بر عهده مسئولان بوده که باید در این مورد بیشتر تلاش کنند.
مجنونی با بیان اینکه در انعکاس واقعیت‌ها باید شجاعت داشت، گفت: اگر امنیت فرهنگی و سیاسی در کشور نباشد بسیاری از اقدامات صورت نمی‌گیرد و باید مسئولان به این امر توجه داشته باشند.
وی ارتباط نزدیک رزمندگان با خدا را از مسائل پررنگی دانست که در جبهه‌ها دیده می‌شده و افزود: برگزاری نماز به موقع و به جماعت و خواندن نماز نافله و نماز شب توسط رزمندگان نشان دهنده ارتباط قوی آنان با خداوند بود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول