اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید قم خبر داد:

اجرای طرح سراسری بصیرت‌افزایی ایثارگران در قم

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: در راستای اجرای منویات رهبری طرح سراسری بصیرت افزایی ایثارگران در قم اجرا می‌شود.

اجرای طرح سراسری بصیرت‌افزایی ایثارگران در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، مهدی پهلوانی اظهار داشت: با توجه به تاکیدات ریاست عالی بنیاد مبنی بر برنامه‌ریزی مطلوب در زمینه بصیرت افزایی ایثارگران و با توجه به جایگاه متعالی جامعه ایثارگران در کشور و نیاز به وجود کار فرهنگی اخلاقی این طرح به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
وی ادامه داد: در این طرح ایثارگران در قالب اردوهای زیارتی ـ معنوی به شهر مقدس قم سفر کرده و ضمن بهره‌مندی از فضای معنوی در کلاس‌های مرتبط آموزش‌های لازم را می‌گذرانند و از محضر مراجع عظام و علما بهره‌مند می‌شوند.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: در طرح بصیرت افزایی والدین، همسران و فرزندان معزز شهدا، جانبازان و آزادگان به همراه اعضای خانواده از سراسر کشور شرکت می‌کنند.
وی اضافه کرد: زمان اجرای این طرح نیمه آبان ماه سال جاری بوده و محل برگزاری این طرح نیز مجتمع اقامتی شاهد خواهد بود.
پهلوانی افزود: در هر دوره اردوها به صورت دو روزه و با ظرفیت پذیرش 220 ایثارگر برگزار می‌شود.
وی از دیگر برنامه‌های جانبی این طرح را زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، بازدید از کارگاه ساخت ضریح مطهر امام حسین (ع)، بازدید از کتابخانه آیت‌الله مرعشی و برنامه‌های تفریحی ذکر کرد.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به فعالیت‌های قرآنی ایام ماه مبارک رمضان با حضور ایثارگران استان گفت: در این ایام چهار جلسه قرآنی در شهرک شهدا، مجتمع امام خمینی (ره) و گلزار سوم خرداد برگزار شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول