اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین جلسه ستاد یادواره شهدا صورت گرفت؛

اعلام برنامه‌های ستاد یادواره شهدا و ایثارگران باقرشهر

خبرگزاری فارس: در سومین جلسه ستاد یادواره شهدا باقرشهر برنامه‌های ستاد یادواره شهدا و ایثارگران و باقرشهر تصویب شد.

اعلام برنامه‌های ستاد یادواره شهدا و ایثارگران باقرشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز در سومین جلسه ستاد یادواره شهدا و ایثارگران باقرشهر که با حضور اعضا در دفتر ریاست شورای اسلامی باقرشهر برگزار شد برنامه‌ها و پیشنهادات مختلف بررسی شد.
دبیر ستاد یادواره شهدا و ایثارگران باقرشهر و مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران عنوان کرد: در پی برگزاری جلسه یادواره شهدا و ایثارگران باقرشهر مصوبات قابل توجهی به تصویب رسید که از جمله، بازدید از کلیه خانواده شهدای باقرشهر در هفته دفاع مقدس، برگزاری مراسم تجلیل از حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و شب خاطره در روز پنجم مهرماه سال جاری در سالن همایش عطر یاس شهرداری باقرشهر، برنامه دیدار از آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان در سعادت‌آباد با حضور مسئولان شهر و مدیران و بسیجیان شهرداری از جمله برنامه‌های این هفته است.
محمود فخامتی با اشاره به تاکید حاضران مبنی بر تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم و معزز شهدا و لزوم پاسداشت ایثار و فداکاری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جبهه جهاد با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کرد:  یکی از برنامه‌های ارزشمند ستاد یادواره شهدا و ایثارگران باقرشهر در هفته دفاع مقدس امسال برگزاری مراسم تجلیل از حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس است که برای دومین سال اجرا میشود.
فخامتی تاکید کرد: در این برنامه از 30 حماسه ساز دفاع مقدس و ایثارگر با اهدای تندیس و لوح سپاس تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.
این گزارش حاکی است، جلسات ستاد یادواره شهدا و ایثارگران باقرشهر در هر ماه با حضور امام جمعه باقرشهر، بخشدار کهریزک، فرمانده بسیج، شهردار و ریاست و اعضای شورای شهر، مسئول هیئت رزمندگان، نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری و ... برگزار میشود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول