اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم خبر داد:

تغییر زمان برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از تغییر زمان برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در قم خبر داد.

تغییر زمان برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان کشور
محسن حلوایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تغییر زمان برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور در قم بیان داشت: پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور با یک ماه تاخیر در قم برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در حالی که قرار بود مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور روزهای هشتم و نهم مهر ماه به میزبانی قم برگزار شود، برگزاری این رقابت‌ها با حدود یک ماه تاخیر به روزهای آغازین آبان ماه موکول شد.
رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به زمان‌بندی جدید مشخص شده برای برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور در قم افزود: با تصمیم نهایی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی فرنگی رده سنی جوانان قهرمانی کشور روزهای چهارم و پنجم آبان ماه به میزبانی قم برگزار می‌شود.
رئیس هیئت کشتی استان قم همچنین به اوزان رقابتی بین کشتی‌گیران شرکت‌کننده در این دوره از پیکارهای قهرمانی کشور اشاره کرد و بیان داشت: این مسابقات در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد.
حلوایی در ادامه به محدودیت سنی در نظر گرفته شده برای کشتی‌گیران مدعی شرکت در این مسابقات نیز اشاره کرد و ابراز داشت: در این دوره تنها کشتی گیران متولد یازدهم دی ماه سال 1370 تا دهم دی ماه سال 1373 مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین کشتی‌گیران فرنگی کار متولد یازدهم دی ماه سال 1373 تا دهم دی ماه سال 1374 یعنی یک سال کوچکتر نیز فقط با رضایتنامه محضری ولی خود و گواهی پزشک می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.
رئیس هیئت کشتی استان قم عنوان داشت: هر استان مایل به اعزام تیم به این مسابقات، مجاز است با یک تیم کامل در این دوره از پیکارها شرکت کند، ضمن اینکه قم به عنوان استان میزبان می‌تواند با دو تیم در این مسابقات حضور یافته ولی امتیازات میزبان جداگانه محاسبه می‌شود.
وی از مشخص شدن زمان وزن‌کشی کشتی‌گیران شرکت‌کننده در این مسابقات نیز خبر داد و افزود: بر اساس برنامه ریزی دقیق فدراسیون کشتی، وزن‌کشی اوزان 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم از ساعت 18 تا 18 و 30 دقیقه قبل از روز نخست مسابقات صورت می‌گیرد و مسابقات این اوزان نیز روز بعد بر روی سه تشک انجام خواهد شد.
رئیس هیئت کشتی استان قم عنوان داشت: از سوی دیگر وزن‌کشی اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور نیز از ساعت 15 و 30 تا 16 پایان روز نخست مسابقات انجام می‌شود و مسابقات آن روز پایانی پیکارها بر روی سه تشک برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول