اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

دفاع مقدس تاریخ گویای مظلومیت انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر دفاع مقدس را تاریخ گویای پایداری، ایثار، جاودانگی و مظلومیت انقلاب دانست.

دفاع مقدس تاریخ گویای مظلومیت انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی اویلی صبح امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان نوشهر بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری اگر بخواهیم انقلاب و کشور بیمه باشد باید این شور و شوق، این حرکت عمومی و بسیج ملت را روز بروز تقویت کنیم.
وی با اشاره به اینکه باید از مقاومت، پایداری و ایستادگی رزمندگان در طول دفاع مقدس درس گرفت، بیان داشت: درسی که نباید فراموش کنیم این است که می‌توانیم در مقابل فشارهای امروز دشمنان استقامت، پایداری و ایستادگی کنیم و استقامت و پایداری رزمندگان در دفاع مقدس امروز به سرعت در همه دنیا گسترش یافته و آثار آن در تحولات اخیر منطقه نمایان شده است.
فرماندار نوشهر ادامه داد: ما نباید از مسیر و آرمان شهدا و راه امام و مسیر ارزشمند تعریف شده خود فاصله بگیریم و همیشه در خط ولایت باشیم.
وی به ضرورت پرداختن به ابعاد ناشناخته جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: اگر ما در انتقال تمام موضوع‌های دفاع مقدس به نسل امروز و ثبت آن برای آیندگان کوتاهی کنیم به‌ طور یقین نسل‌های امروز پاسخ موضوع‌های دفاع مقدس را از کسانی خواهند یافت که اصلا آن را درک نکرده‌اند.
قمی اویلی همچنین از برگزاری همایش بزرگ رهروان شهادت و پیروان ولایت همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور یادگاران هشت سال دفاع مقدس در نوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این همایش بزرگ به منظور گرامیداشت رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، همچنین تجدید بیعت با امام شهدا و شهدای دفاع مقدس و در راستای پاسداری از حریم ولایت فقیه و صیانت از آرمان‌های مقدس شهدا و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
وی ابراز داشت: به برکت خون مطهر شهدا در دوران دفاع مقدس و تلاش جوانان ایران اسلامی امروزه شاهد جایگاه والای ایران اسلامی در جهان هستیم. 
این مسئول تصریح کرد: آشنایی نسل سوم انقلاب با آثار و برکات دوران دفاع مقدس از اهداف دیگر برگزاری این همایش است و تلاش شده در طول هفته دفاع مقدس برنامه‌های فاخر و شایسته‌ای برگزار شود.
قمی اویلی یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود در این همایش که در طول 31 سال از عمر انقلاب اسلامی در شهرستان نوشهر منحصر به‌فرد است، بیش از 3 هزار نفر شرکت کنند.
فرماندار نوشهر در پایان اذعان داشت: همایش دفاع مقدس نماد تبعیت از ولایت فقیه است و هفته دفاع مقدس، هفته افتخار و غرور مسئولان و ملت ایران است.
برگزاری همایش بزرگ رزمندگان دفاع مقدس، یادواره شهدا، مسابقات ورزشی، مقاله‌نویسی، اعزام راویان به مدارس، نواختن زنگ مقاومت و پایداری، عطرافشانی سراسر گلزار شهدای شهرستان، برگزاری رزمایش نظامی و همایش سیاسی عقیدتی رده‌های مقاومت، نمایشگاه عکس و برنامه‌های فرهنگ و مذهبی، دیدار با ایثارگران و خانواده های شهدا از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این شهرستان در هفته دفاع مقدس خواهد بود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول