اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا خبر داد:

افتتاح مرکز دیالیز نکا در هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: مرکز دیالیز شهرستان نکا در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

افتتاح مرکز دیالیز نکا در هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رضا آزادی کناری ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری هفته دفاع مقدس در استانداری مازندران بیان داشت: برنامه‌های دفاع مقدس به صورت شهرستانی و در دهستان‌ها با محوریت بخش‌ها برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در کنار برنامه‌های جنبی دفاع مقدس چند پروژه عمرانی در شهرستان نکا افتتاح می‌شود، تصریح کرد: افتتاح دو پل با اعتبار حدود 300 میلیون تومان و بهره‌برداری از مرکز دیالیز شهرستان نکا از پروژه‌های عمرانی است که در هفته دفاع مقدس در نکا به بهره برداری می‌رسد.
فرماندار نکا در ادامه ارائه برنامه‌های جنبی دفاع مقدس در شهرستان نکا به برگزاری یادواره شهدای نیروگاه برق در نکا اشاره کرد و یادآور شد: همایش تجلیل از بازاریان حامی دفاع مقدس نیز جزء جنبی دفاع مقدس در شهرستان نکا است.
 
*همایش مادران مقاومت در آمل
در ادامه فرماندار آمل نیز با اعلام اینکه 10 پروژه عمرانی در شهرستان آمل همزمان با هفته دفاع مقدس مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه میرزا هاشم آملی و 5 پروژه در لاریجان آمل نیز در دستور کار قرار دارد.
یدالله اکبر زاده در ادامه به برگزاری همایش استانی مادران مقاومت در آمل اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری تئاتر حکایت سرخ در آمل نیز جزء برنامه‌های جنبی دفاع مقدس در آمل است.
 
*پیام شهدا در قبوض حامل‌های انرژی درج می‌شود
در ادامه فرماندار نوشهر نیز از برگزاری همایش رزمندگان نوشهری حاضر در دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: غبارروبی گلزار شهدا در دورترین نقطه منطقه کجور نیز جزء برنامه‌های هفته دفاع مقدس در نوشهر است.
محمدعلی قمی اویلی در ادامه به اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم نوشهر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در اعزام پزشکان به مناطق محروم سعی می‌کنیم از فرزندان شهید که دارای مدارک پزشکی هستند اعزام کنیم.
وی در پایان گفت: در تلاش هستیم با مسئولان صدور قبض‌های حامل‌های انرژی پیام شهدا را روی قبض‌های حمال‌های انرژی درج کینم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول