اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم:

قیمت زیتون نباید به کشاورزان ضرر بزند

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم گفت: قیمت محصول زیتون باید به گونه‌ای تعیین شود تا به کشاورزان ضرر نرسد.

قیمت زیتون نباید به کشاورزان ضرر بزند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین رجبی یکشنبه شب در جلسه تنظیم بازار زیتون با اشاره بر نزدیک شدن فصل برداشت زیتون در طارم ابراز امیدواری کرد: در سال جاری با کنترل و اداره بازار زیتون از مشکلات احتمالی و رسیدن ضررهای احتمالی به کشاورزان جلوگیری ‌شود.
وی جایگاه زیتون طارم را در سطح کشور مناسب عنوان کرد و گفت: وضعیت تولید زیتون در طارم از لحاظ کمی و کیفی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
فرماندار طارم ادامه داد: بازار خرید و فروش محصول زیتون طارم باید به گونه‌ای کنترل شود تا هر دو طرف معامله‌، خریدار و مصرف‌کننده بهترین استفاده را از زیتون داشته باشند.
رجبی با بیان گوشه‌هایی از بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با تنظیم بازار محصولات کشاورزی بیان داشت: با این شرایط واردات بی‌رویه زیتون کنترل می‌شود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
وی با اشاره بر پروسه تولید محصول زیتون توسط کشاورزان‌، این موضوع را مستلزم تلاش کشاورزان دانست و افزود: قیمت‌هایی که در بازار تعیین می‌شود باید تلاش کشاورزان را نیز مد نظر داشته باشد تا این قشر دچار نقصان نشوند، چرا که ضرر کشاورزان‌، ضرر جامعه را در بر دارد.
فرماندار طارم تصریح کرد: با شرایط موجود کلکسیون بین‌المللی زیتون در طارم ایجاد می‌شود و با برگزاری جشنواره زیتون در طارم، این محصول استراتژیک جایگاه واقعی خود را در سطح دنیا به دست می‌آورد.
همچنین در این جلسه تولید کنندگان و خریداران بزرگ زیتون طارم به گفت‌وگو و تبادل نظر در ارتباط با تعیین قیمت زیتون پرداختند.
نرخ پایه میوه زیتون سبز در سال جاری 16 هزار ریال معادل هزار و 600 تومان تعیین شد.
انتهای پیام/م30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول