اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هنرهای نمایشی یزد خبر داد:

فعالیت 26 گروه در جشنواره تئاتر یزد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استانی یزد از اعلام آمادگی 26 گروه برای شرکت در جشنواره امسال تئاتر این استان خبر داد.

فعالیت 26 گروه در جشنواره تئاتر یزد
محمدرضا ابوالحسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: جشنواره تئاتر استان یزد از 25 تا 29 مهر ماه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: جشنواره امسال بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های انجام شده از نظر کیفی با پیشرفت‌های قابل توجهی همراه بوده است.
ابوالحسنی یادآور شد: در جشنواره امسال 26 گروه اعلام آمادگی کرده‌اند که 14 گروه از شهرستان یزد و 12 گروه دیگر از سایر شهرستان‌ها هستند.
وی افزود: طبق قوانین جشنواره، گروه‌ها باید قبل از شرکت درجشنواره به مدت پنج شب اجرای عمومی داشته باشند که امسال با توجه به فرصت اندک باقی‌مانده به زمان برگزاری جشنواره، با هماهنگی هیئت داوران تعداد اجراها به دو یا سه شب کاهش یافت.
ابوالحسنی خاطرنشان کرد: زمان اجرای عمومی این نمایش‌ها از اول تا پانزدهم مهرماه خواهد بود و بازبینی نمایش‌ها برای راه‌یابی به جشنواره نیز در همین زمان صورت خواهد گرفت.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان یزد با بیان اینکه کیفیت کار گروه‌ها و بومی بودن نمایش نامه‌ها از اصلی‌ترین شاخص‌های داوران برای انتخاب آثار برتر است، بیان کرد: به گروه‌هایی که توسط هیئت بازبینی انتخاب شوند، کمک هزینه‌ای تعلق خواهد گرفت که در صورت احراز رتبه در منطقه قابل افزایش است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول