اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیر سرتیپ آراسته:

ارتش و سپاه برای نابودی کامل پژاک همکاری میکنند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده ‌نیروی زمینی ارتش ‌جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش با اقتدار در مبارزه با گروهک پژاک اعلام آمادگی کرده و در حال حاضر با همکاری سپاه و هوانیروز در حال نابود‌ کردن این گروهک تروریستی ‌است.

ارتش و سپاه برای نابودی کامل پژاک همکاری میکنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، امیر آراسته بعدازظهر امروز در همایش ممتازان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور ‌هئیت رئیسه نزاجا، فرمانده لشکر 30 پیاده، رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 30 و کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه خانوادهایشان در مجتمع خزر آباد ساری برگزار شد، بیان داشت: یکی از ویژگی‌های بارز و مهم نیروهای مسلح به ویژه ارتش این است که فرمانده معظم کل قوا مرجع تقلید ماست.
وی اظهار داشت: در نیروهای مسلح ‌به ویژه در نیروی زمینی هر فرمانی و دستوری که از طرف فرمانده ابلاغ می‌شود قابل اجرا است.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تمام اقتدار، افتخار و توانمندی نیروهای مسلح به برکت وجود فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری است که هر دستوری بدهد در مسیر موفقیت ماست.
 
 
* بدون شک تمام دستورات فرمانده کل قوا اجرا می‌شود

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: بدون شک تمام دستورات فرمانده کل قوا اجرا می‌شود و در حال حاضر شاهد پیشرفت و موفقیت‌های فراوان در عرصه‌های مختلف هستیم.
وی بیان داشت: ویژگی دوم‌ ارتش را خود می‌توانم به عنوان یک سرباز، در یک جامعه اسلامی چنین بیان کنم که به گفته مقام معظم رهبری  پاک‌ترین، منزه‌ترین و بی‌دغدغه‌ترین جامعه و خانواده در سطح کشور و به ویژه در جامعه نیروهای مسلح، این نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به خود می‌بالد تا توانسته از دامن خود جامعه و خانواده‌هایی با ویژگی‌های اصلح بپروراند.
امیر آراسته تصریح کرد: گرانبهاترین و پرمحصول‌ترین، محصول نیروهای مسلح مربوط به نیروهای زمینی است و آن اقتدار و امنیتی است که سبب شده تا سیاست‌مردان ما اینچنین در مقابل استکبار جهانی سینه سپر کرده و در مجامع خارجی دم از توانمندی و استواری ملت ایران می‌زنند و فقط این اقتدار با فرماندهی مقام معظم رهبری به عرش عالی رسیده است.
 
*سروصدای پژاک چیزی حساب نمی‌آید
 
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش درباره حملات اخیر گروهک تروریستی پژاک ‌گفت: در حال حاضر یک سری از منافقان با توجه وضعیت سیاسی کشور با شگردهای خاص حملاتی را در مرزهای کشور انجام می‌دهند.
وی با اعلام اینکه دفاع از حملات دشمن نماد افتخاری دیگر مانند 8 سال دفاع مقدس است، بیان داشت: این سر و صداهای دشمن برای ما‌ چیزی به حساب نمی‌آید.
امیر آراسته خاطرنشان کرد: ارتش با اقتدار در مبارزه با گروهک پژاک اعلام آمادگی کرده و در حال حاضر با همکاری سپاه و هوا نیروز در حال نابود ‌کردن دشمن است.
 
 
* نقش نیروهای زمینی و سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی‌
 
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش برای مقابله با چنین حملاتی همیشه آماده است و برای بالا بردن سطح آمادگی سربازان خود مانورهایی را در مناطق مختلف اجرا گذاشته است تا از پیش آماده نبرد با متجاوزان به خاک کشور باشد.
‌وی با اشاره به اینکه نقش نیروهای زمینی و سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی کلیدی بود، یادآور شد: این افراد بصیر و آگاه در راستای پاسداری از انقلاب و فروکش کردن آتش فتنه‌های دشمن در داخل کشور سر از پا نمی‌شناخته و در رکاب امامت و ولایت گام  و راه شهیدان را ادامه می‌دهند.
 
 
* گروهک پژاک سرنوشت اربابانشان را مشاهده کنند

وی اظهار داشت: گروهک تروریستی پژاک به خیال خود قصد دارند یک رژیم اشغالگر دیگری را در منطقه ایجاد کنند اما باید سرنوشت اربابانشان را مشاهده کنند.
در پایان این همایش از 300 نفر از پرسنل نیروی زمینی که دارای 30 تا 40 مولفه‌های مختلف برتر بودند تجلیل شد.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول