اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب در مجلس:

پژاک از عوامل استکبار است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس گفت: گروهک تروریستی پژاک یکی از عوامل ایادی استکبار جهانی برای تحقق اهداف ضدایرانی است.

پژاک از عوامل استکبار است
مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نظام سلطه برای تحقق اهداف شوم خود در خاورمیانه و تسلیم ملت‌ها از ابزارهای مختلف از جمله گروهکهای تروریستی استفاده میکند همچنین به‌ طور گسترده و در زمینه‌های مختلف برای تامین ابزار جنگی، نیروی انسانی از آنها حمایت مالی به عمل میآورد.
وی افزود: در سال‌های بعد پیروزی انقلاب دست کشورهای غربی از جمله آمریکا از ثروت‌های ملی ایران کوتاه شد بر این ‌اساس سردمداران کشورهای فوق به انواع حربه اعم از راه‌اندازی جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی و در اواخر جنگ نرم به ‌دنبال تسخیر مجدد ثروت‌های ملی ایران بودند هم‌اکنون هم از منافقان و دشمنان ریز و درشت ما به انحای گوناگون پشتیبانی میکند.
این مسئول خاطرنشان کرد: امسال رزمندگان اسلام در پاسخ به پیام دعوت مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد اقتصادی در حرکتی جهادگونه و شهادت‌طلبانه به پاکسازی مناطق شمال غرب کشور از عاملان نظام سلطه مبادرت کرده‌اند چرا که آثار مخرب تحرکات این قبیل گروهک‌ها نه ‌‌تنها در امنیت، فرهنگ بلکه در حوزه اقتصاد نیز مشهود است.
وی بیان کرد: رسانه‌های مغرض بیگانه و در صدر آنها بیبیسی و صدای آمریکا به‌ طور مستمر در راستای انعکاس اخبار موجود در منطقه شمال غرب کشور وارد گود شدند بنابراین‌ باید رسانه‌های ولایت‌مدار و دلسوز داخلی نیز در راستای انتشار عملیات شهادت‌طلبانه سربازان گمنام امام زمان (عج) همت کنند تا دشمن با استفاده از ابزار‌های صوتی و تصویری، افکار عمومی جهان را به سمت منافع خود متمایل نکند.
عیسی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان‌ اینکه جامعه در حال حاضر بیش از هر موقعی به مولفه اتحاد نیازمند است، تصریح کرد: فرزندان ما در یک عملیات سخت و پیچیده با دشمنان نظام و دیانت در حال پیکار هستند بر این ‌اساس باید از طریق ایجاد وفاق و همدلی آنها را تا رسیدن به پیروزی کامل یاری کنیم.
نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی به جنبش‌های مسلمانان در سال جاری علیه جهان‌خواران اشاره کرد و اظهار داشت: از ماه‌های اخیر با الهام از انقلاب اسلامی ایران در سال 57 موجی از بیداری اسلامی در سراسر جهان به ‌ویژه آسیا شکل گرفته است لذا در صورت استمرار و به ثمر نشستن این حرکت‌ها به ‌زودی تحولات عظیمی در معادلات جهانی صورت میگیرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول