اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندپی شرقی مازندران:

گروهک پژاک نمیتواند علیه ایران کاری بکند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندپی شرقی مازندران با اشاره به اینکه گروهک تروریستی پژاک نمیتوانند کاری علیه ایران بکنند، گفت: اگر رئیس منافقان پژاک در آلمان حاضر به مذاکره و مسامحه شده این اعلام دلیل بر شکست است.

گروهک پژاک نمیتواند علیه ایران کاری بکند
حجت‌الاسلام سید ابراهیم میراحمدی به مناسبت تشییع جنازه شهدای تروریستی گروهک پژاک در شهرستان بابل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: تاسف می‌خورم از کسانی که ادعای حقوق بشری دارند و صدای طرفداری از حقوق بشر آنها گوش فلک را کر کرده، ولی در عمل وحشیانه‌ترین و جنایتکارترین عمل را انجام میدهند و به روی خود نمی‌آورند.
وی اعلام کرد: از زمان انقلاب تاکنون نزدیک به 10 هزار شهید از مسئولان، بسیجیان، پاسداران و قشر روحانی توسط دشمنان ترور شدند.
امام جمعه بندپی شرقی تصریح کرد: استکبار جهانی بداند تجربه نشان داده که با این عملیات و ترورهای کورکورانه نه تنها نتیجه نمی‌گیرد بلکه نتیجه معکوس گرفته و نتیجه معکوس آن حضور مردم در صحنه است.
این مسئول بیان داشت: همه ترورهایی که انجام می‌شد سبب بیداری و بصیرت هوشیاری بچه‌های ما شده و جمعیت بابل در مراسم تشییع شهید مقابله با پژاک که 10 کیلومتر برای تشیع این شهیدان آمدند.
میراحمدی افزود: امروز مظلومیت شهیدان کردستان به مراتب بیشتر از شهیدان جنگ تحمیلی بود چرا که در طول هشت سال دفاع مقدس شور و شعف مردم بسیار زیاد بود، ولی امروز مردم دنبال زندگی انقلابی هستند.
وی اضافه کرد: این شهیدان مظلومیت، محبوبیت و عطر ویژه‌ای دارند باید از آنها استفاده کنیم و مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد این جوانان باید توجه کنیم، بصیرت شهیدان است.
این مسئول گفت: آنها بصیر و دشمن شناس بودند و بسیار دشمن‌شناسی آنها قوی بود، امروز دشمن ما در لباس دوستان و چاپلوسان ظاهر شدند، شناسایی این متملقان، چاپلوسان و کسانی که به لباس دوست وارد میدان می‌شوند سخت است.
امام جمعه بندپی شرقی بیان داشت: حتی شناسایی منافق از غیرمنافق برای پیامبر و امامان هم سخت بود اگر چه برای آنها آسان بود ولی در عمل و مبارزه با منافقین پیامبر سختی‌هایی کشید که در جنگ با کفار نکشید.
میراحمدی تصریح کرد: دومین عامل بحث هزینه کردن این شهیدان بود، ما اگر بخواهیم بصیرت داشته باشیم و هزینه ندهیم فایده ندارد، اگر دشمن را بشناسیم ولی با او رابطه برقرار کنیم و با او مبارزه نکنیم و فرهنگ عاشورایی را پیاده نکنیم فایده ندارد پس بصیرت و هزینه باید در کنار هم باشند. 
این مسئول اضافه کرد: دشمنان بدانند ما همیشه در میدان بوده و اتفاقا به دنبال شهادت هستیم و درصدد هستیم که درب باغ شهادت را نبندیم و ما همچنان سینه چاک به سمت شهادت هجوم می‌آوریم و افتخار می‌کنیم و تا این روحیه شهادت‌طلبی در میان مردم است دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
وی متذکر شد: در داخل کشور این منافقین افرادی هستند که تعدادی جوانان را فریب دادند جوانانی که یا بیکار بودند یا منزوی و یا برخورد نامناسبی سبب شد از حریم انقلاب جدا شده و آمریکا و اروپا با وعده پول و دلار و اقامت به سمت خود بکشند.
میراحمدی ادامه داد: ولی باید بداند این نوع مبارزه نه تنها انقلاب را متزلزل نخواهد کرد بلکه مستحکم خواهد کرد، این کاملاً جهل مرکب است.
این مسئول گفت: اگر رئیس منافقان پژاک در آلمان حاضر به مذاکره و مسامحه شده این اعلام دلیل بر شکست است و نمی‌توانند کاری کنند.
وی اذعان داشت: در داخل کشور مسئولان  نظام باید بدانند و بفهمند که نباید مسیر زندگی به شکلی ترسیم شود که جوانان به سمت انحراف بروند بلکه باید از رفتار و عملکرد ما راضی بوده و در خط شهیدان باشیم، زیرا ما وارث شهیدان هستیم و هر کس به این مردم، ملت، قرآن و اسلام خیانت کند هم در دنیا و هم آخرت جایی نخواهند داشت. 
انتهای پیام/ن10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول