اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعتی پیش؛

پیکر شهید نکایی حادثه تروریستی پژاک تشییع شد

خبرگزاری فارس: با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهید پرور نکا، پیکر پاک شهید درگیری با گروهک تروریستی پژاک در نکا تشییع شد.

پیکر شهید نکایی حادثه تروریستی پژاک تشییع شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، پیکر شهید پاسدار محمد منتظر قائم (‌ایمان غلام‌نژاد) پیش از ظهر امروز از مقابل مقر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نکا با حضور فرماندهان سپاه، مسئولان، نهادهای دولتی و نظامی بر روی دستان مردم شهیدپرور شهرستان نکا تا گلزار شهدای این شهر تشییع شد.
فرمانده سپاه ناحیه نکا در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا گفت: فرهنگ شهادت هنوز در جامعه ما پررنگ است و هیچ نخواهیم گذاشت که این فرهنگ در جامعه کمرنگ شود.
شعبانعلی حیدریان با اشاره به حضور گسترده مردم در  این تشییع جنازه اظهار داشت: مردم همچنان به آرمان های امام راحل و انقلاب پایبندند و این حضورشان بیانگر اقتدار نظام و  حمایت از آنان است.
وی ادامه داد: این شهید بزرگوار از نیروهای جدید سپاه بوده که در  عملیات مبارزه با تروریست‌های غرب کشور به شهادت رسید.
حیدریان بیان داشت: در یک عملیات موفقیت آمیز و درگیری مسلحانه علیه گروهک ترویستی پژاک در منطقه مرزی شمال غرب کشور که جمعی از رزمندگان و پاسداران ولایتمدار استان مازندران نیز شرکت داشتند، ضربات سنگینی به این گروهک وارد شد و تعدادی از عوامل جنایتکار این گروهک و سرکرده شاخه نظامی آن به هلاکت رسیدند و در همین راستا نیز سه پاسدار رشید مازندرانی که یکی از آنان از نکا و دو شهید دیگر از بابل بودند به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
وی ترویج فرهنگ شهادت را وظیفه دینی دانست و یادآور شد: مردم ما همواره در صحنه های مختلف عشق و علاقه خود را به این نظام ثابت کردند و  امروز نیز برگ زرینی بر افتخارات این ملت غیور است.
حیدریان گفت: شهید محمد منتظر قائم (‌ایمان غلام نژاد) متولد 25 شهریور 63 است که در تاریخ 13 شهریور ماه در منطقه عملیاتی سردشت حین درگیری با عناصر ضد انقلاب و تروریست پژاک با اصابت ترکش به شهادت رسید.
فرمانده سپاه نکا خاطر نشان کرد: این شهید گرانقدر، متاهل و دارای یک فرزند پسر  15 ماهه به نام محمدطاها بوده و محل زندگی وی در شهرستان نکاست.
مراسم تشییع پیکر پاک این شهید امروز از روبروی سپاه ناحیه نکا بر دوش مردم نکا تشییع و بعد از اقامه نماز توسط حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی امام جمعه نکا در  گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.
در مراسم تشییع پیکر این شهید امام جمعه نکا، فرمانده سپاه کربلای مازندران، احمد جمشیدی معاون استاندار مازندران، فرماندهان سپاه و نیروهای مسلح و جمع زیادی از مردم حضور داشتند.
انتهای پیام/ل20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول