اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور/

بسکتبالیست‌های نونهال قمی صعود کردند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بسکتبال استان قم از موفقیت تیم بسکتبال نونهالان قم در صعود به مرحله نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور خبر داد.

بسکتبالیست‌های نونهال قمی صعود کردند
محسن نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مسابقات بر اساس جدول ارائه شده از سوی کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال، رقابت‌‌های بسکتبال قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان هر کدام در شهرهای مختلف و مسابقات مینی‌بسکتبال در قالب مناطق گوناگون در سراسر کشورمان برگزار می‌شود.
وی افزود: مسابقات قهرمانی کشور بسکتبال رده‌‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با شرکت تیم‌های مدعی از سراسر کشور در قالب مناطق مختلف به انجام می‌رسد و طی آن تیم بسکتبال نونهالان قم با حریفان خود در شهر قزوین به رقابت می‌پردازد.
دبیر هیئت بسکتبال استان قم خاطرنشان کرد: در رده سنی جوانان مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور به میزبانی هیئت بسکتبال استان همدان برگزار شد که تیم بسکتبال جوانان قم در کنار تیم‌های مدعی شرکت‌کننده یکی از مدعیان کسب عنوان بود و با کسب عنوان دوم راهی مرحله نهایی شد.
وی اضافه کرد: در مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان نیز که در قالب گروه‌های مختلف برگزار می‌شود، تیم بسکتبال نوجوانان قم در این دوره میزبانی تیم‌های شرکت‌کننده را بر عهده دارد که این مسابقات در قم در حال برگزاری است.
نادری ادامه داد: پیکارهای بسکتبال رده سنی نونهالان نیز در قالب گروه‌های مختلف در کشور برگزار می‌شود که تیم بسکتبال نونهالان قم در گروهی قرار داشت که سرگروهی آن با تیم بسکتبال نونهالان کرج بود و میزبانی آن را هیئت بسکتبال قزوین بر عهده داشت و در نهایت تیم قم با کسب عنوان دوم موفق به کسب جواز صعود به مرحله نهایی شد.
دبیر هیئت بسکتبال استان قم بیان داشت: مسابقات رده سنی نونهالان ‌بسکتبال نیز در مناطق مختلف کشور برگزار می‌شود و تیم نونهالان بسکتبال استان قم که با حضور آینده‌داران بسکتبال قم با تمام توان برای کسب مقام به مصاف حریفان رفته بود تنها به دلیل باخت به قزوین در جایگاه دوم ایستاد.
وی اضافه کرد: زمان برگزاری رقابت‌های بسکتبال رده‌ سنی نوجوانان نیز در حالی از سوی فدراسیون بسکتبال اعلام شد که این مسابقات با شرکت تیم‌های حاضر در منطقه دو در سالن‌های شهید امجدی و شهید رضائیان قم برگزار می‌شود.
نادری خاطرنشان کرد: بسکتبالیست‌های تیم‌های رده‌های سنی مختلف قم در مرحله مقدماتی نخستین مسابقات امسال بسکتبال رده‌های سنی قهرمانی کشور با تیم‌های مطرحی همگروه شده‌اند و خوشبختانه شاهد موفقیت آنها در این دوره از رقابت‌ها هستیم زیرا تیم‌های مینی‌بسکتبال، نونهالان و جوانان صعود کردند و تیم نوجوانان نیز قطعا به مرحله بعد راه خواهد یافت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول