اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال کاله مازندران:

حریفان بسکتبال کاله مازندران مشخص شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال کاله مازندران از قرعه‌کشی لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور و مشخص شدن حریفان کاله مازندران خبر داد.

حریفان بسکتبال کاله مازندران مشخص شدند
محمدعلی رجایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: قرعه کشی مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور با حضور نماینده 21 تیم حاضر در این دوره از رقابت‌ها برگزار شد.
وی با اعلام اینکه در این نشست رئیس فدراسیون بسکتبال و رئیس سازمان لیگ بسکتبال کشور حضور داشتند، افزود: امیدواریم بازیهای لیگ دسته یک امسال با حساسیت و زیبایی خاصی برگزار شود.
سرپرست تیم بسکتبال کاله مازندران با اشاره به برگزاری قرعه‌کشی این مراسم در محل فدراسیون یادآور شد: هفته نخست این دوره رقابت‌ها از22 مهر ماه سال جاری آغاز میشود و مهلت نقل و انتقالات نیز در16 مهر ماه به پایان میرسد.
وی با تاکید اینکه کاله مازندران در فصل گذشته با نشان دادن لیاقت‌های خود به عنوان قهرمانی لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور دست یافت، عنوان کرد: در نشستی، مدیرعامل باشگاه کاله با حضور اعضای کادر فنی عدم شرکت در سوپر لیگ را تشریح کرد و با اعلام اینکه برای شرکت در لیگ برتر نیازمند به هشت بازیکن غیربومی بودیم و هزینه سنگینی را در بر میگرفت به این وسیله با شرکت لیگ دسته یک هزینه ساخت سالن آموزشی بسکتبال کاله مازندران را در شهرستان بابل به‌زودی کلنگ میزنیم.
وی با اشاره به اینکه کاله مازندران در گروه دوم لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جای گرفته است، گفت: تیم‌های گروه صنعتی تکماش قزوین، آرارات تهران، هیئت بسکتبال گنبد، شهر باران گیلان، داماش گیلان، لبنیات مانیزان کرمانشاه، فرش چلسی کاشان، هیئت بسکتبال کرج و هیئت بسکتبال کردستان با تنها نماینده مازندران همگروه است.
وی در بیان تیم‌های حاضر در گروه نخست این دوره از رقابت‌ها خاطرنشان کرد: نفت امیدیه، هیئت بسکتبال بوشهر، البدر بندر کنگ، هیئت بسکتبال کرمان، راه و ترابری اصفهان، تربیت بدنی ممسنی، هیئت بسکتبال یزد، پالایش نفت آبادان، شهیدهمت شهرضا و استقلال منطقه آزاد قشم دیگر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول