اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سه رده سنی صورت می‌گیرد؛

حضور بسکتبالیست‌های قم در مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بسکتبال استان قم از حضور تیم‌های قمی در سه رده سنی مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور خبر داد.

حضور بسکتبالیست‌های قم در مسابقات قهرمانی کشور
محسن نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس جدول ارائه شده از سوی کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال، رقابت‌‌های بسکتبال قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان هر کدام در شهرهای مختلف و مسابقات مینی‌بسکتبال در قالب مناطق گوناگون در سراسر کشورمان برگزار می‌شود.
وی افزود: مسابقات قهرمانی کشور بسکتبال رده‌‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با شرکت تیم‌های مدعی از سراسر کشور در قالب مناطق مختلف به انجام می‌رسد و طی آن تیم بسکتبال نونهالان قم با حریفان خود در شهر قزوین به رقابت می‌پردازد.
دبیر هیئت بسکتبال استان قم خاطرنشان کرد: در رده سنی جوانان مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور به میزبانی هیئت بسکتبال استان همدان برگزار می‌شود، تیم بسکتبال جوانان قم در کنار تیم‌های مدعی شرکت‌کننده یکی از مدعیان کسب عنوان است.
وی اضافه کرد: در مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان نیز که در قالب گروه‌های مختلف برگزار می‌شود، تیم بسکتبال نوجوانان قم در این دوره میزبانی تیم‌های شرکت‌کننده را بر عهده دارد که این مسابقات در قم برگزار می‌شود.
نادری ادامه داد: پیکارهای بسکتبال رده سنی نونهالان نیز در قالب گروه‌های مختلف در کشور برگزار می‌شود که تیم بسکتبال نونهالان قم در گروهی قرار دارد که سرگروهی آن با تیم بسکتبال نونهالان کرج است و میزبانی آن را هیئت بسکتبال قزوین بر عهده دارد.
وی عنوان کرد: مسابقات مینی‌بسکتبال نیز در مناطق مختلف کشور برگزار می‌شود و تیم مینی بسکتبال استان قم در حال حاضر مشغول انجام تمرینات آماده‌سازی است تا آینده‌داران بسکتبال قم با تمام توان برای کسب مقام به مصاف حریفان بروند.
دبیر هیئت بسکتبال استان قم بیان داشت: برنامه رقابت‌های بسکتبال رده‌های سنی مختلف در حالی از سوی فدراسیون بسکتبال اعلام شد که رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور نیز از اواخر مهر ماه برگزار خواهد شد، اما تیم بسکتبال نماینده قم به زودی تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: بسکتبالیست‌های تیم‌های رده‌های سنی مختلف قم در مرحله مقدماتی نخستین مسابقات امسال بسکتبال رده‌های سنی قهرمانی کشور با تیم‌های مطرحی همگروه شده‌اند و ان‌شاءالله شاهد موفقیت آنها در این دوره از رقابت‌ها خواهیم بود.
نادری بیان کرد: بسکتبال قم آینده بسیار درخشانی دارد زیرا استعدادهای بسیار خوبی در بسکتبال قم وجود دارند که مربیان پر تلاش و خستگی‌ناپذیر قم شبانه‌روز زحمت می‌کشند تا بسکتبال قم بتواند توانمندی خود را در جدال با حریفان مطرح نشان دهد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول