اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در لیگ برتر بسکتبال نیاز است؛

اعتبار 600 میلیون تومان تیم بسکتبال همیاری زنجان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بسکتبال استان زنجان با اشاره به اینکه هنوز بودجه‌ای به تیم بسکتبال همیاری شهرداری تخصیص نیافته است، گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این تیم 600 میلیون تومان است.

اعتبار 600 میلیون تومان تیم بسکتبال همیاری زنجان
اکبر میرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز تمرینات تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان اظهار داشت: چون تیم اعتباری دریافت نکرده، نتوانسته است با هیچ بازیکنی به توافق نهایی برسد.
وی بازیکنان مورد نیاز تیم بسکتبال همیاری زنجان را چند بازیکن در پست‌های چهار و پنج اعلام کرد و افزود: تیم همیاری زنجان در مجموع با 18 بازیکن و بیش از پنج نفر کادر فنی قرارداد امضا می‌کند.
دبیر هیئت بسکتبال استان زنجان با اشاره به اینکه هیئت بسکتبال استان زنجان بنا دارد از وجود یک بازیکن خارجی در تیم بسکتبال همیاری استفاده کند، تصریح کرد: برای آوردن یک بازیکن از خارجی رایزنی‌هایی با بازیکنانی از کشورهای اروپا و آفریقا انجام شده است.
وی مهم‌ترین دلیل عدم توافق با بازیکنان خارجی را درخواست مبالغ بالا عنوان کرد و گفت: هیئت بسکتبال استان زنجان توان پرداخت‌ هزینه‌های ماهانه 15 میلیون تومان را ندارد.
میرابی با اشاره به اینکه بودجه در نظر گرفته شده برای سال جاری تیم همیاری 600 میلیون تومان است، تصریح کرد: بودجه مورد نظر هیئت 800 میلیون تومان است، ‌که اگر تامین شود تیم خوبی برای لیگ برتر بسته می‌شود.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره کادر فنی تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان گفت: افرادی به عنوان مربی با تیم همکاری می‌کنند ولی هنوز سرمربی تیم انتخاب نشده است.
دبیر هیئت بسکتبال استان زنجان اضافه کرد: برای انتخاب سرمربی تیم همیاری شهرداری صحبت‌هایی انجام شده، ولی تیم هنوز انتخاب نشده است.
وی دلیل عدم بسته شدن قرارداد با بازیکنان مورد نظر و همچنین سرمربی تیم بسکتبال همیاری شهرداری را عدم اختصاص بودجه عنوان کرد و افزود: مسئولان باید بدانند اگر می‌خواهند تیم آبرومندانه‌ای در لیگ برتر داشته باشند باید هر چه زودتر جلسه‌ای بین اداره‌کل تربیت بدنی و سازمان همیاری شهرداری برگزار شود.
میرابی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: هنوز قرعه کشی انجام نشده است، ضمن اینکه تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر باید مبالغی را برای ورود به مسابقات پرداخت کنند.
وی مبلغ ورودی به مسابقات لیگ برتر بسکتبال را 30 میلیون تومان اعلام و تاکید کرد: تیم زنجان به طور معمول این مبالغ را پرداخت نمی‌کند و برای جبران این عدم پرداخت به صورت دیگر با فدراسیون همکاری می‌کند.
دبیر هیئت بسکتبال استان زنجان درباره چگونگی همکاری هیئت بسکتبال استان زنجان با فدارسیون بسکتبال برای جبران عدم پرداخت ورودی به مسابقات، برگزاری مسابقاتی در رده‌های مختلف سنی و همچنین زیرگروه اعلام کرد.
وی از دیگر پرداختی‌های لازم به فدراسیون بسکتبال توسط تیم‌های حاضر در لیگ برتر به پرداخت هفت درصد از قرارداد بازیکنان اشاره و تصریح کرد: پرداخت این مبالغ از قوانین ورود به مسابقات لیگ برتر است.
میرابی درباره مسابقات زیر گروه که زنجان میزبانی یک دوره آن را بر عهده گرفته است، گفت: این مسابقات با حضور سه تیم زنجان، تهران و بروجرد در زنجان برگزار شد و یک دوره آن نیز روز 15 مهر ماه در بروجرد برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: تیم زیر گروه تشکیل شده در زنجان متشکل از جوان‌های هستند که فرصت حضور در لیگ برتر را نمی‌یابند و هدف از تشکیل تیم و حضور آنها در مسابقات تربیت بازیکن برای آینده بسکتبال استان است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول