اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی چند روز آینده؛

فرودگاه بین‌المللی رفسنجان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس فرودگاه شهرستان رفسنجان گفت: فرودگاه بین‌المللی شهرستان رفسنجان با انجام آخرین مراحل خط‌کشی تا چند روز آینده افتتاح می‌شود.

فرودگاه بین‌المللی رفسنجان به بهره‌برداری می‌رسد
حمید صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به پیشرفت فیزیکی 97 درصدی در بازسازی باند فرودگاه این شهرستان اظهار داشت: پروژه بازسازی و روکش عوامل پروازی فرودگاه در مرحله خط‌کشی سطوح پروازی است و تا چند روز آینده به اتمام می‌رسد.
وی افزود: فرودگاه بین‌المللی رفسنجان یکی از طرح‌هایی بود که باید در هفته دولت افتتاح می‌شد و با توجه به حساس بودن کار و آماده نبودن خط‌کشی مذکور، افتتاح و بهره‌برداری از آن به روزهای بعد از هفته دولت موکول شد.
صالحی از برنامه‌ پروازهای داخلی و خارجی خبر داد و بیان داشت: شرکت «آسمان» برای پرواز عتبات عالیات پیشقدم شده و در برنامه‌ریزی‌های خود این سفر را گنجانده است.
وی بیان داشت: پرواز عتبات عالیات جزو سفرهای افتتاحیه است.
صالحی عنوان کرد: در مدت آماده‌سازی فرودگاه، شرکت‌های هواپیمایی دیگر نیز بیکار نبودند و برای پرواز به کشورهای دبی، سوریه و نجف اشرف با انجام مکاتبه‌هایی موافقت‌های لازم را کسب کرده‌اند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول